[Veterani in publicitate] Traian Panghe: Obiceiurile străvechi ale publicității au rămas aproape intacte. Doar viteza a crescut enorm și parcă nu ne mai distrăm atât de mult

[Veterani in publicitate] Traian Panghe: Obiceiurile străvechi ale publicității au rămas aproape intacte. Doar viteza a crescut enorm și parcă nu ne mai distrăm atât de mult

Dansul creierelor care invocă furtuna de idei, tradiția asumării feedback-ului negativ ca exorcizare a egoului nefast. Sunt încă aici, printre noi, alături de idei și nevoia de a opri lumea în loc, măcar câteva secunde, să îi povestești despre produsul tău. Traian Panghe, Creative Director&Senior Marketing Consultant, a pornit neoficial în publicitate în 92, când era student - un început de lume nouă în anii gri și turbați de după Revoluție. După un ocol de două facultăți, în 1998 a făcut pasul oficial în lumea advertisingului, la Grey. Au urmat McCannul anilor 2000, Imager, BrandFusion, un deceniu sălbatico-sabatic în care a făcut de toate, iar de vreo trei ani conduce un group creative pe diverse proiecte pentru câțiva clienți și agenții.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Brandfusion

Suntem oameni cu gândire de design, rigoare strategică și creativitate, ale căror perspective vrem să conteze în evoluția clienților noștri și în viața comunităților acestora. Suntem designeri,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related