APLAST comunica prin Bigger Group

Bigger - Big Ideas Group a castigat contul APLAST in urma unui pitch desfasurat in luna martie. Campania castigatoare se bazeaza pe comunicare integrata si va utiliza media traditionale: OOH, radio, presa scrisa si Internet.

Bigger Group a lansat o viziune inovatoare asupra ferestrelor APLAST, care nu traseaza limite consumatorului si ii deschide acestuia perspectiva utilitatii produsului fara compromisul izolarii in spatii inchise. Acest produs iti ofera posibilitatea de a izola problema, nu pe tine, de restul lumii, mizand pe sentimentul de libertate si deschidere catre lume.

"Suntem foarte incantati de colaborarea cu APLAST. Am abordat acest proiect cu foarte multa seriozitate si am reusit sa castigam, atat datorita abordarii profesioniste si bine documentate asupra companiei si brandului, cat si datorita faptului ca oamenii nostri intampina orice potential client ca pe o provocare. Bigger Group este gata sa ofere clientilor sai serviciile de care au nevoie pentru a-si atinge atat obiectivele de vanzari, cat si pe cele de awareness." declara Marcel Straut, Director General Bigger Group.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related