BIGGER Group semneaza primul spot APLAST

BIGGER Group a lansat noul spot al APLAST, cel mai important producator de tamplarie PVC din Romania. Productia TV marcheza debutul campaniei de imagine si va fi sustinut de campanii radio, internet, OOH si in presa scrisa.

Spotul vorbeste despre libertate, despre interactiunea dinte oameni si lucrurile frumoase ale vietii… despre fereastra care inchide o problema si deschide o lume. Sloganul "Imposibilul Posibil", este de fapt, un prim pas in procesul de repozitionare a brandului Aplast si, in acelasi timp, o asumare a pozitiei de lider de piata.

"Cea mai buna izolare, cea mai tare izolatie… Cand am pornit campania pentru Aplast, cam asa incepea sau se termina fiecare spot care incerca sa promoveze fereastra X, termopanu' Y sau profilu' Z. Atunci a venit replica… "Cine vrea sa fie izolat?" si, ajutati de aceasta "intrebare existentiala", am inceput sa vedem fereastra ca pe o … "poarta" si nu ca pe o bariera. O fereastra trebuie mai mult sa deschida decat sa inchida. Cam asta este ideea intregii campanii APLAST: cum ca oamenii nu sunt doar niste detinuti fortati sa traiasca izolati in celula lor cu vedere la Sud. Oamenii au nevoie de deschidere, de spatiu, de acel sentiment de "neinchis" undeva. Va urma...", au declarat Andrei Gurau, Senior Copywriter si Catalin Burcea Senior Art Director BIGGER Group.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune


Comentarii

Mihai Antonescu
acum 15 ani
Idee si realizare nota 10 ... in relatie cu ce campanii sunt in domeniul asta indiscutabil cea mai reusita.

Mult succes !



Branded


Related