Motion Vision Communication comunica programul de reduceri al MiniPrix

In aceste zile, inaintea sarbatorilor pascale, publicul bucurestean a avut parte de un program tentant de reduceri pus la cale cu ocazia lansarii magazinului MiniPrix Militari. Campania de promovare a acestui magazin ce comunica Happy Hours (-20%) intre orele 09:00 - 16:00, a folosit in mod consistent outdoor-ul mobil furnizat de Motion Vision Communication.

Asa cum spunea dl. Lucian Gavrila, Account Executive Motion Vision Communication, "in situatia in care o companie este interesata sa comunice un mesaj publicitar unui public de proximitate, consideram ca face o alegere excelenta in clipa in care apeleaza la sistemele de panotaj mobil MV.com-MAXI. Aceasta varianta de promovare pe care am pus-o la dispozitie pentru lansarea noului magazin MiniPrix, comunica direct, publicului activ, in zonele cu trafic intens, cel putin din acest motiv eficienta campaniei fiind garantata prin selectivitatea modului de adresare."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

MVcom

Motion Vision Communication sau pe scurt MVcom este prima companie de Marketing Experiential din Romania. Sub deviza “Experiences On The Move” ofera atat strategie cat si implementare pentru... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related