Motion Vision Communication comunica programul de reduceri al MiniPrix

In aceste zile, inaintea sarbatorilor pascale, publicul bucurestean a avut parte de un program tentant de reduceri pus la cale cu ocazia lansarii magazinului MiniPrix Militari. Campania de promovare a acestui magazin ce comunica Happy Hours (-20%) intre orele 09:00 - 16:00, a folosit in mod consistent outdoor-ul mobil furnizat de Motion Vision Communication.

Asa cum spunea dl. Lucian Gavrila, Account Executive Motion Vision Communication, "in situatia in care o companie este interesata sa comunice un mesaj publicitar unui public de proximitate, consideram ca face o alegere excelenta in clipa in care apeleaza la sistemele de panotaj mobil MV.com-MAXI. Aceasta varianta de promovare pe care am pus-o la dispozitie pentru lansarea noului magazin MiniPrix, comunica direct, publicului activ, in zonele cu trafic intens, cel putin din acest motiv eficienta campaniei fiind garantata prin selectivitatea modului de adresare."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related