Cele mai interesante titluri din Octombrie, pe WeInvent.ro

Cele mai interesante titluri din Octombrie, pe WeInvent.ro

Ce ne mai place vara asta indiană, aproape că nici nu mai contează dacă-i comandată de vreo zeitate băștinașă sau doar de guvernul ăsta de specialiști, ca să nu dam prea devreme de greu, cu plăți mari la întreținere. Nu de alta dar prea ne-au pus pe jar schimbările din fiscalitate și nu mai era loc de alte dureri de cap.

Până una-alta, în Octombrie ne-am bucurat din plin de parcuri, unii chiar de vacanțe frumoase, ba la un moment dat chiar de plajă la Marea Neagră, intr-unul dintre weekendurile de luna trecuta. Ia să vedem, însă, care dintre voi s-a bucurat și de articolele de pe WeInvent? Dacă le-ați ratat pe unele dintre ele, le trecem în revistă mai jos pe cele mai interesante. Enjoy!

Este director de creație la Wieden + Kennedy. Născută și crescută în România, Ramona Todoca și-a petrecut 20 de ani lucrând în New York City și acum îi place la 30 de ani să trăiască în Amsterdam. De mai bine de un deceniu, merge în zig-zag între design și publicitate, în încercarea de a transfera cunoștințele între aceste două lumi și de a face o muncă care schimbă + modelează cultura. Ramona Todoca a fost speaker la UNFINISHED 2023, ocazie cu care am vorbit despre publicitatea internațională, design, cariera ei și multe alte aspecte. Un interviu de Romanița Oprea, din seria #perspective

Cine e? I se mai spune și „Noemi connecting people”. Ce face? În propria descriere, pe scurt, „croșetează macrameuri creative”. Printre altele este co-fondatoare The PR Station, creatoare a proiectului Book Cover Tree și parte a board-ului creativ Diploma Show 2023. Despre acest eveniment dar și despre cum vede lumea și industriile creative un om cu o experiență culturală, de viață și de PR complexe, despre starea design-ului românesc și câteva definiții succinte, precum și idei pentru menținerea fitness-ului creativ – în discuția de mai jos cu Noemi Meilman, un interesant new entry în lista mea de „people to follow”. Un interviu de Cristina Enescu Aky

GMP PR a anunțat în Octombrie schimbarea identității de brand și extinderea serviciilor agenției. Decizia vine în urma unui amplu proces de rebranding, care a durat opt luni și a avut la bază concluziile unui studiu care s-a adresat întregii industrii de comunicare din România.

În cadrul acestui demers, agenția a căutat un model de business relevant pentru nevoile complexe ale clienților de astăzi, care să satisfacă și să motiveze în același timp și angajații din industrie. Astfel, după 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Mai multe în comunicatul agenției.

În turneu nu merg numai trupele care tocmai au lansat un album, ci și scriitorii. Iar Marius Chivu tocmai s-a întors din al lui, odată cu lansarea celei mai recente cărți, Trei săptămâni în Atlas, dar și a antologiei de proză scurtă – KIWI. Urmează să-și reia și podcastul muzical în noiembrie și vin două festivaluri literare la care participă. Dacă nu-ți faci timp să citești, înseamnă că nu te prea pasionează asta, nu mai folosi timpul ca o scuză, spune Marius. Despre scrolling, călătorii și cuvinte am stat de vorbă cu el la un pahar de internet. Un interviu în exclusivitate pentru WeInvent, din seria #perspective

SCREENYO COMMUNICATION, prima companie de OOH mobil din România, aflată în plin proces de rebranding, revine zilele acestea cu o dublă lansare, ce ține în continuare de digitalizarea proceselor. De această dată e vorba de formatele de raportare a campaniilor. Ne referim aici la raportul în timp real, la cel de activitate zilnică, precum și raportul post campanie.

La debutul fiecărei campanii clienții primesc un hyperlink, către platforma de monitorizare GPS, valabil pe toată perioada campaniei, prin accesarea căruia se pot vedea localizarea exactă (coordonate GPS + adresa geografică), în timp real, precum și viteza echipajului. Același link permite vizualizarea raportului de traseu zilnic al echipajului de OOH mobil, cu reprezentarea frecvenței cu care a fost parcursă fiecare stradă în parte.

La finalul campaniei clienții primesc un raport încorporat în Google Earth, ce conține atât puncte (coordonate) cât și momentele în care au fost atinse acestea. Binențeles că și în acest raport este evidențiată frecvența de parcurgere a fiecărei rute în parte. Mai multe în comunicatul SCREENYO.

Operând la interferența dintre artă, modă și mediul academic, Dario Calmese este în primul rând artist. Este director de creație și locuiește în prezent la New York. În 2020, a făcut istorie drept primul fotograf de culoare care a filmat o copertă pentru Vanity Fair, din toată istoria de 106 ani a publicației. A fotografiat atunci portretul actriței câștigătoare de Oscar, Viola Davis.

Tot în 2020, Dario a lansat podcast-ul larg apreciat, The Institute of Black Imagination, prezentând conversații din Pool of Black Genius, din prisma designului. Acest podcast captivant și extrem de educativ explorează întrebări legate de design, concentrându-se pe echitatea și incluziunea oamenilor de culoare, care au remixat continuu spații, obiecte și idei, care nu au fost create inițial pentru ei.  Dario a produs acest podcast la Mead Production Lab, în timpul bursei Loeb/ArtLab.

Dario Calmese a fost unul dintre vorbitorii Festivalului UNFINISHED de anul acesta. Am fost încântați să-l întrebăm mai multe despre pasiunile și arta lui și despre cum le-a dezvoltat prin idei, precum și despre ce reprezintă și cum se vede el însuși ca artist. Un interviu de Romanita Oprea.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related