Cava d'Oro - picatura "da stil" din viata ta

- Bonjour, chers paysans!
- Bonjur madam le profesior. Nous avons tous ublie le devoar a la mezon.
- Comment? Qui a mange votre devoir cette fois? Le chien ou le cheval?
- Ui, ui, le sien ou le seval. Meme un diable (adica tot un drac).

Un elev en retard, oricat de mult ar fi intarziat, nu uita bunele maniere si parcheaza caruta cu stil, introducand cabalina in marsarier astfel incat sa nu deranjeze sacii din portbagaj. Intra la lectie in sala de birt, unde colegul de banca il intampina cu un soi de entuziasm rezervat de conte francez, detasat de realitatea anodina:
- Hai, ma odata, ma!

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Mihai Barsan
acum 10 ani
O fi frumos pentru publicitarii care oricum n-ar pune gura nici batuti pe cava d'oro. Pentru targetul lor e oribil si jignitor. Sunt curios daca rezista brandul pana la anul.
cristian cristian
acum 10 ani
vreau s-o felicit pe gagica care a scis articolul, fooooarte tare :) (ma refer la mod de scriere si umor)

mie personal imi place MULT spotul :)

bravo frate! noroc ca mai vad asta la televizor in calupul publicitar, altfel ma plictisesc de moarte!

Adrian Monoranu
acum 10 ani
N-as putea sa spun ca-mi place Cava d'oro pentru ca nu l-am incercat si presupun ca nici nu-l voi incerca vreodata fiindca vorba aia ... nu sunt in target. :)) Oricum ca brand imi place asa de inceput, desi e prematur sa spun prea multe. Am scris si eu ceva ceva despre cum vad eu brandul si ca sa nu ma repet va invit pe la mine in vizita. http://monoranu.ro/?p=386
Ionut Calugaru
acum 10 ani
Pai sa udecam cu partea din creier responsabila de branding. Parerea mea: la asa target asa clip.

E si normal. La ce succes a avut Unirea cu "Gogule! Probleme ba??" iaca si firma de creatie responsabila de licoarea asta a facut la fel. Daca n-o fi una si aceeasi, si parca vad ca acelas director de creatie :)). M-as strica de ras... :)

Adverticus Maximus
acum 10 ani
Am început sa vad tot mai des bancuri transformate în spoturi. Da, amuzante ca doar sunt bancuri, dar cu ce difera marca asta de Unirea, sau de Hanul Ars?

Vrem sa bea taranul, dar facem spoturi pentru noi. Când am auzit pentru prima data acest banc, am savurat ironia fina. Ma îndoiesc însa ca publicul tinta caruia i se adreseaza spotul va avea aceeasi experienta.

Din pacate nici explicatia ca se adreseaza celor mai 'rasariti' nu tine, pentru ca deja exista o marca care face acest lucru, respectiv Zaraza.

Vedeti voi, bancul e perfect. Meritul culturii populare, pe care nu o s-o bata niciodata nici o agentie de publicitate.

Singura contributie a 'creativilor' trebuia sa fie sloganul. Aici se vede 'maestria' lor.

În primul rând folosesc cuvântul 'picatura' adresându-se unui target care bea cu galeata. Alo, nu vorbim de superglue...

În al doilea rând, daca 'nu stie taranul ce-i sofranul', ce pretentie sa ai de la el sa înteleaga ce-i chestia aia cu stilul pe care o promite trascaul.

Nu exista marci la misto'...

Dumitru Ursu
acum 10 ani
De-aia-mi place spotul. E altfel. Care companie a mai avut curajul sa-si bata joc de militieni?
Dragos nume
acum 10 ani
@dumitrursu : " Care companie a mai avut curajul sa-si bata joc de militieni". Nu te supara, tu ce spot ai vazut?

E ok-ut pana la replica finala cu "Niste tarani". M-as fi lipsit bucuros de ea. E putin in plus, zic eu.

In rest, reteta veche. Ne bucuram ca satul romanesc este atat de funny. Si ca bancurile reprezinta un izvor nesecat de creativitate in Romania.

Pe cand o campanie care sa-i de "viata" lui Bula? Punem pariu ca ar rupe piata ala care-l face pe Bula "marca inregistrata"?

adrian lupu
acum 10 ani
imi place ca politistul crede ca poate opri savurarea unui pahar schimband canalul. e un efect de un comic politienesc extrem. nu imi place ca replica finala denota izolare, nu o esenta a solidaritatii. sunt mathilde partea buna
Ana Militaru
acum 10 ani
spoturile Cava d'Oro sunt semnate de Papaya Advertising (Creative Director: Robert Tiderle.Art Directors: Dan Samoila si Rares Dumitrel); spoturile Unirea sunt semnate NextCap, iar CAP s-a ocupat de creatie (Creative Director: Costin Popescu, Copywriter: Codin Caradimu, Art Director: Tedi Zugravu)
Ana Militaru
acum 10 ani
@adverticus:Hai sa nu consideram consumatorul retardat doar pentru ca nu isi permite sa bea whiskey in fiecare seara inainte de culcare. Eu cred ca daca ai inteles meritul culturii populare si daca apreciezi zeflemeaua romaneasca, atunci accepti ca oameni in stare sa conceapa asemenea vorbe de duh sunt in stare sa le si descifreze cand le aud undeva. Nu cred ca e atat de intelectual spotul asta ca sa poata fi inteles doar de ilustrii oameni de publicitate.

Publicul tinta nu cred ca e format doar din oamenii care se recunosc in spot, isi dau seama brusc ca si ei stau la tara si deduc ca ar trebui sa bea si ei coniac din asta. Cred ca vor rezona cu mesajul cei care s-au resemnat sa urmareasca la tv oameni "cu stil" si care stiu ca ei nu vor avea niciodata nici Maybach-uri, nici vile la Snagov. E vorba despre sentimentele pe care ti le declanseaza glumita asta inocenta, de cat de mult ai vrea picatura aia "da stil", de faptul ca te consideri mai bun decat cei din categoria ta ("niste tarani"), de diferenta dintre ambitie si realitate, de resemnarea de care vorbeam mai sus si de naduful cu care VO-ul pronunta "in viata ta". Dar ar fi patetic sa vorbim despre toate astea, mai bine sa spunem ca e pur si simplu misto.

adrian lupu
acum 10 ani
Solidaritate, nu resemnare. Solidaritate ca berea, nu resemnare ca posetele Vuitton. Anca, scuze, nu ma mai bag.
Ana Militaru
acum 10 ani
adica ei se unesc prin betie si fac fata taranilor care ii inconjoara?
adrian lupu
acum 10 ani
Da. Climax-ul e un triumf al betiei. Dar o betie superioara. O betie dionisiaca, s-o spunem pe aia dreapta. Eu cred ca resemnarea nu e o valoare, mai mult o atitudine.
robert zara
acum 10 ani
foarte frumos, umor.

DAR, e tuica? coniac? vin spumant maroniu?

Ana Militaru
acum 10 ani
Cava d'oro = groapa de aur (btw, e un hotel in Rhodhos care se numeste asa www.cavadoro.com/)

bautura e coniac.

adrian lupu
acum 10 ani
CNA-ul pare sa nu guste bancul cu hotelul grecesc din care poti sa bei SI sa te uiti la televizor. Nu-mi vine sa cred, comunitatea media a evoluat destul de mult...
Ana Militaru
acum 10 ani
la fel de amuzanta ca spotul mi se pare replica lui Robert Tiderle la decizia RAC: http://www.iqads.ro/a_8561


Related