Agentia Chrysopeea Branding & Design a dezvoltat identitatea vizuala a brandului "deFructe"

Chrysopeea Branding & Design a realizat identitatea vizuala si designul de ambalaj pentru noua gama de bauturi racoritoare necarbonatate "deFructe" din portofoliul companiei Apemin Tusnad.

Pentru a-si face debutul cu un brand propriu pe piata bauturilor racoritoare necarbonatate, compania Apemin Tusnad a apelat la serviciile de consultanta de brand si creatie ale agentiei Chrysopeea Branding & Design, continuand astfel colaborarea de succes inceputa cu peste 8 ani in urma la crearea brandului de apa minerala Tusnad.

Avand ca public primar familiile din orase mari si mici, "deFructe" urmareste sa isi castige consumatorii printr-o personalitate familiara, prietenoasa si disponibila, cu o denumire explicita si o prezenta vizuala plina de culoare. In plus, "deFructe" va fi singurul produs din aceasta categorie prezent pe rafturile magazinelor la un volum de 2,5 l si un pret convenabil, fiind totodata usor de transportat datorita manerului inclus.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related