Concurs Golden Drum: Promoveaza Slovenia!

Ministerul de Turism al Sloveniei acorda un premiu de 5000 de euro pentru cel mai bun print care promoveaza turismul sloven, in cadrul Festivalului Golden Drum. Competitia este deschisa nu doar catre oamenii care lucreaza in advertising, ci si publicului larg, practicant al "advertisingului atractiv si persuasiv", se mentioneaza in comunicatul clientului.

Sloganul pe care il va scoate in evidenta executia printului este "I feel SloveNIA." Ideea castigatoare va trebui sa surprinda esenta sloganului, luand in considerare si oferta turistica pe care o reprezinta aceasta tara la nivel mondial. Ministerul de Turism din Slovenia pune la dispozitie participantilor o baza de date pe site-ul festivalului de publicitate. Platforma de informatii necesare se gaseste si la adresa www.slovenia.info/board, unde se afla si un set impresionant de fotografii de referinta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related