Reclame pentru inimi... electronice

Buzz telefonic cu Cezar Stanciulescu (aka Junkyard), Suie Paparude

IQads: De ce desfaci doza de Pepsi pentru Liberty Parade?
Cezar Stanciulescu (aka Junkyard): Pentru ca de la Pepsi a venit oferta. Nu stiu exact de ce, dar m-au preferat pe mine. Ar fi fost misto pentru ei daca invitau si trupa. Sigur ca e ok alegerea, dar e un pic anormal sa nu chemi si membrii trupei dupa ce te-ai promovat asa, dar ideea a fost a lor, so...

IQads: Care sunt numele mai apropiate de imaginea ta: Pepsi, Liberty Parade-ul, amandoua sau niciuna?
Cezar Stanciulescu (aka Junkyard): Nu e vorba de preferinte, de obicei sunt atent doar de unde vine oferta si cat de ok sunt oamenii care o propun. Nu ma gandesc foarte mult la asocieri, daca imi place un lucru in momentul acela, il fac. Daca ideea e misto, pot sa apar si in reclame pentru macarale industriale. (rade!).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related