Dragos Bucurenci despre CSR-ul made in Romania

Interviu cu Dragos Bucurenci, Director si membru fondator al Asociatiei "Mai Mult Verde"

"Mai Mult Verde" nu e doar o nuanta coloristica, ci si o asociatie neguvernamentala de mediu care a adunat, in doar patru luni de la lansare, un portofoliu impresionant de proiecte si clienti-practicanti de CSR. Cum se face conexiunea dintre corporatie si ecologie, aflam dintr-un interviu cu Dragos Bucurenci.

IQads: De ce a ales asociatia MaiMultVerde sa faca ecologie cu banii companiilor si nu din finantari publice sau fonduri europene?
Dragos Bucurenci: MaiMultVerde este o organizatie a actiunii, nu a protestului: identificam o problema de mediu, gasim cele mai bune mijloace pentru a o rezolva sau ameliora si initiem o actiune in acest sens.
Experienta de pana acum ne-a invatat ca cel mai eficient mod de a face asta este cu ajutorul banilor privati, bani ai unor actori puternici, care doresc sa-si faca simtita prezenta in comunitate si, nu in ultimul rand, bani care impun obiective concrete si rezultate masurabile.
Nu excludem finantarile publice (ma refer aici si la fondurile europene, pentru ca tot bani publici sunt), doar ca suntem mai compatibili cu proiectele de CSR decat cu, dau un exemplu aleatoriu, proiectele Phare, care implica o birocratie si un timp de asteptare pe care ritmul nostru de lucru nu si le poate permite in prezent.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related