IAB Romania si PricewaterhouseCoopers Romania lanseaza prima editie a studiului privind valoarea pietei de publicitate online din Romania

IAB Romania, asociatia industriei de publicitate online din Romania, anunta demararea primei editii a studiului privind valoarea pietei romanesti de publicitate pe internet, care se va desfasura in urmatoarele 3 luni, si care va oferi primele date oficiale privind totalul investitiilor in publicitate pe internet in Romania, precum si diferentierea acestora la nivel de industrii si formate.

Prima editie a acestui studiu va lua in considerare datele aferente intregului an 2007, precum si pe cele din prima jumatate a anului 2008. Vor exista doua astfel de studii in fiecare an, unul prezentand cifrele pentru primul semestru al anului, iar celalalt pentru anul complet. Studiile vor oferi informatii privind valoarea totala a pietei de publicitate online din Romania, sezonalitatea pietei, si distributia veniturilor din publicitate pe formatele de publicitate existente si pe industriile care investesc in publicitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related