
Articole care fac referire la Media Investment
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Media Investment


EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Peste 900 de sărbătoriți au avut parte de surprize epice în izolare, alături de URSUS, unul pe zi văzând urarea direct la TV

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
![[U-Talks] Andrei Uță (B-Life Botanicals): “B-Life e un prim pas îndrăzneț spre viitorul categoriei de mixuri cu bere fără alcool”](https://media.iqads.ro/2019/10/andrei-uta-cover-410.jpg)
[U-Talks] Andrei Uță (B-Life Botanicals): “B-Life e un prim pas îndrăzneț spre viitorul categoriei de mixuri cu bere fără alcool”
![[U-Talks] Cătălin Cîrstea (Ursus Cooler): “Vara aceasta, Cooler a răsplătit chill-ul cu mai mult chill”](https://media.iqads.ro/2019/10/catalin-cirstea-brand-manager-ursus-cooler-cover-410.jpg)
[U-Talks] Cătălin Cîrstea (Ursus Cooler): “Vara aceasta, Cooler a răsplătit chill-ul cu mai mult chill”
![[U-Talks] Cristina Nițu-Mic (Ciucaș): “Poiana Ciucaș devine realitate, inspirată de cele mai frumoase peisaje din natură”](https://media.iqads.ro/2019/10/cristina-nitu-mic-cover-410.jpg)
[U-Talks] Cristina Nițu-Mic (Ciucaș): “Poiana Ciucaș devine realitate, inspirată de cele mai frumoase peisaje din natură”
![[U-Talks] Vlad Ifrim (URSUS): „Cei mai mulți festivalieri îmbină cu ușurință mai multe evenimente pentru că fiecare dintre ele oferă altceva”](https://media.iqads.ro/2019/10/vlad-ifrim-cover-410.jpg)
[U-Talks] Vlad Ifrim (URSUS): „Cei mai mulți festivalieri îmbină cu ușurință mai multe evenimente pentru că fiecare dintre ele oferă altceva”

The Epic Afterstory by URSUS, primul aftermovie de la Untold filmat chiar de fani, cu telefoanele lor
![[U-Talks] Alexandra Burdulea (Peroni Nastro Azzurro): Dorința de a oferi o experiență unică ne-a dat curajul pentru primul show de drone din România](https://media.iqads.ro/2019/07/img-20190709-wa0002-cover-410.jpg)
[U-Talks] Alexandra Burdulea (Peroni Nastro Azzurro): Dorința de a oferi o experiență unică ne-a dat curajul pentru primul show de drone din România

Ursus Breweries lansează B-LIFE Botanicals, o băutură răcoritoare și o inovație în categoria băuturilor fără alcool
![[Media Trends] Dan Balotescu: Spre deosebire de pietele internationale, in Romania durata medie de vizionare TV este foarte ridicata](https://media.iqads.ro/2014/02/dan-balotescu-cover-410.jpg)
[Media Trends] Dan Balotescu: Spre deosebire de pietele internationale, in Romania durata medie de vizionare TV este foarte ridicata
![[Cook-off publicitar] Credential culinar Media Investment: variatii cu pui, manzat, linte si papanasi](https://media.iqads.ro/2018/10/collagemediainvest-cover-410.jpg)
[Cook-off publicitar] Credential culinar Media Investment: variatii cu pui, manzat, linte si papanasi

Lansarea aplicației Answear pentru România. Milena Gîţ: "În prima jumătate a lui 2018 am avut o creștere de 130% a tranzacțiilor din mobil față de aceeași perioadă a anului trecut"

Chill total cu noul URSUS COOLER Red Orange. Primul mix de bere și limonadă cu suc de portocale roșii, fără alcool, din România

Dragos Stanca, noul Presedinte BRAT: "Singura sansa a industriei locale este consolidarea politicilor si strategiilor comune pentru a face fata tendintei de globalizare"

Mihai Barsan, despre evolutia brandurilor URSUS Breweries in 2017, titlul Clientul Anului la FIBRA #2 si directiile de viitor

15 ani de la introducerea conceptului de retail DIY pe piata locala. Evolutia Praktiker Romania, povestita de Mirela Ochiana (Marketing Manager)

Marele trofeu EFFIE a fost castigat de Leo Burnett pentru campania „Tadaaam GigaWeekend” – Telekom Romania

Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialisti in research, marketing si comunicare si profesori universitari

Andreea Nemens (GMP Group): Prin ideea „Brancusi e al meu”, am dat puterea fiecarui roman sa aleaga, sa constientizeze, sa isi asume si, cel mai important, sa se ralieze la o cauza
![[Premiile FIBRA #1] Shortlist FIBRA - Kubis Interactive - Grolsch - The Comeback Project / Grolsch / Ursus Breweries](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-89-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA #1] Shortlist FIBRA - Kubis Interactive - Grolsch - The Comeback Project / Grolsch / Ursus Breweries

Bonduelle si New Age Media invita spectatorii Cinema City sa se inspire din retetele unui “Super Chef”
