
Articole care fac referire la Business Development Director


Grupul ONG-uri pentru Cetățean și FCB cheamă românii la Marea Adunare Virtuală, pentru modificarea unei legi abuzive

Cum a reușit Head & Shoulders să convingă românii să se spele mai des pe cap prin umor și branded content

Despre sănătate, ca un mix bun între performanță medicală și empatie. O campanie Sanamed by Dare Digital

Workspace Studio lansează seria de podcast-uri #WORKSPACETALKS- Insight-uri despre piața birourilor din România
![[Marcom 2022] Nadia Visan: Este dificil sa fii cretiv in lesa. Cele mai frumoase campanii ies atunci cand clientii se lasa total pe mana ta](https://media.iqads.ro/2022/03/1885932710-img-20210901-wa0000-256670-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Nadia Visan: Este dificil sa fii cretiv in lesa. Cele mai frumoase campanii ies atunci cand clientii se lasa total pe mana ta

Kantar România lansează Idea eValuate – soluția agilă de screening de idei care ajută la renunțarea rapidă la ideile slabe și susține dezvoltarea celor promițătoare

Mihaela Petrescu este noul Business Development Director al Workspace Studio. Bugetul amenajării per post de lucru a crescut cu 30% față de perioada pre-pandemie

Clinica Medicală Sanamed București - o investiție de 4 milioane de euro. Pentru promisiuni îndeplinite. Față de fiecare pacient. De fiecare dată
![[Veterani in publicitate] Irina Becher: Am început trimițând peste 40 de mail-uri cu intenția mea de a intra în publicitate. Am luat toate contactele pe care le-am găsit în Pagini Aurii](https://media.iqads.ro/2021/05/irina-becher-leo-burnett-bucharest1-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Irina Becher: Am început trimițând peste 40 de mail-uri cu intenția mea de a intra în publicitate. Am luat toate contactele pe care le-am găsit în Pagini Aurii

Rețeaua regională SEEnthesis își extinde prezența în Europa Centrală, printr-un parteneriat cu grupul de comunicare Kreator din Slovacia
![[Cine a furat Craciunul] Irina Becher: Nu cred că ne mai deranjează clișeele cu oameni fericiți care zâmbesc fără motiv sau familia îmbrăcată în pulovere cu motive festive](https://media.iqads.ro/2020/12/fotojet-212-cover-410.jpg)
[Cine a furat Craciunul] Irina Becher: Nu cred că ne mai deranjează clișeele cu oameni fericiți care zâmbesc fără motiv sau familia îmbrăcată în pulovere cu motive festive

Am intors clepsidra pentru MIXX AWARDS Romania 2020: o saptamana pana la deadline. Ingredientul cheie al Festi(n)valului - categoriile dedicate Influencer Marketing

Tuio și Starbucks reinventează cei 2 metri de distanțare socială, în prima campanie națională realizată împreună

Tuio și Pfizer lansează o amplă campanie națională de educare a tinerilor și părinților despre pericolul meningitei meningococice
![[Noul context] Simona Hancu: Comunicarea la intersectia dintre industrii poate crea proiecte frumoase](https://media.iqads.ro/2020/05/simona-hancu-bun-cover-410.jpg)
[Noul context] Simona Hancu: Comunicarea la intersectia dintre industrii poate crea proiecte frumoase
![[Bilant 2019] Ionut Andrei: Mi-a placut enorm in 2019 „infuzia de bine”, care pare ca s-a revarsat asupra unei parti a societatii](https://media.iqads.ro/2020/01/v8-poza-cover-410.jpg)
[Bilant 2019] Ionut Andrei: Mi-a placut enorm in 2019 „infuzia de bine”, care pare ca s-a revarsat asupra unei parti a societatii

Constantin Stanciu (2Performant), concluzii dupa un an de Influencer Marketing: Influencerii incep sa se niseze si sa aiba o strategie mai clara

V8 Interactive și Bergenbier căștigătoare la IAB Mixx Awards 2019 cu Bergenbier Bottle Cap Challenge

Povestea Heidi, la 25 de ani de la apariție. De la ciocolateria cu rețete făcute manual, la un brand prezent în 50 de țări
