Mazda 6 isi schimba imaginea

O ambitioasa campanie publicitara a fost lansata de agentia independenta Doner, din Southfield (S.U.A.), pentru a comunica noile beneficii ale Mazda 6 Sedan sub sloganul "Zoom-Zoom. Forever", informeaza site-ul Adweek.

Mazda 6 a fost reproiectata pentru a fi "mai puternica, mai spatioasa, cu consum redus de combustibil si destinata unui cumparator mai matur", conform Mike Nakashima, directorul de marketing. Publicul tinta a fost largit pentru a include si segmentul feminin, astfel incat noua categorie de consumatori cuprinde persoanele de 30-50 de ani.

Ideea de baza, in termenii careia sofatul este distractiv, nu a fost schimbata ci completata cu oferirea de beneficii rationale. Campania se desfasoara sub mesajul "The totally, completely, 100% new Mazda 6" si reuneste executii online, print si TV.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Sectiune



Related