Castigatorii Atelierelor ADfel isi incep internship-urile in agentii

In ultimele zile ale festivalului de publicitate neconventionala ADfel, participantii la eveniment au putut observa expozitia realizata de cele 5 echipe inscrise la Atelierele ADfel. In urma voturilor stranse din partea publicului si a mentorilor care au antrenat echipele pe durata workshop-urilor, Echipa 3, formata din Paul Stanciu (strateg), Elena Nora Cugut (strateg), Florentina Ghinea (copywriter), Mircea Ciobanu (copywriter) si Mihai Calota (art director), a primit cel mai mare punctaj, fiind declarata castigatoarea primei editii a Atelierelor ADfel, un proiect sustinut de Coca-Cola Zero.

Cei 5 castigatori au fost premiati cu un internship in agentiile de publicitate McCann Erickson, Propaganda, Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, Sister si iLeo.

Sub conceptul "Esti fresh si iti faci si portofoliu", Atelierele ADfel, aflate la prima editie, s-au desfasurat in perioada 22-29 august, pe terasa La Motoare din Bucuresti, in cadrul festivalului de publicitate neconventionala ADfel.

Cei 25 de participanti, grupati in 5 echipe, au fost antrenati sa finalizeze in cele 7 zile o campanie, dupa un brief Coca-Cola Zero. Mentorii care i-au ajutat in acest proces au fost Sonia Micu, Junior Brand Manager, Coca-Cola Light & Coca-Cola Zero (briefing), Bogdana Butnar, Senior Strategic Planner, McCann Erickson, (actualmente Director General & Head of Strategy, MRM Partners Romania) si Costin Radu, Managing Director, IQads (strategie), Andrei Tripsa, Creative Director, Propaganda, Serban Alexandrescu, Creative Director, Headvertising, Alexandru Dumitrescu, Associate Creative Director, McCann Erickson si Alexandru Icodin, Art Director Open View Studio (creatie).

De-a lungul procesului, dotarea tehnica a echipelor a fost asigurata prin instrumente oferite de Apple.

Atelierele ADfel reprezinta un program de training si workshop-uri la care participantii au ocazia sa interactioneze cu specialisti in marketing si publicitate si sa invete, atat din punct de vedere strategic, cat si creativ, cum sa genereze o campanie de advertising si cum sa transforme o idee in executii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune



Related