Guerrilla Marketing sustine firmele romanesti in atacul pietei

"Felicitari Marketminds la 1 an de activitate in Romania! Antreprenorii si profesionistii in marketing si vanzari antrenati de voi au devenit luptatori adevarati in Guerrilla Marketing" - o spune Jay Conrad Levinson, parintele conceptului care a revolutionat lumea afacerilor.

Piata se ia cu asalt - si atunci ai nevoie de resurse considerabile - sau se poate cuceri prin metode de guerrilla. Se pot cheltui bugete enorme sau se poate apela la timpul, energia, imaginatia si informatia celor implicati pentru ca, prin strategii neconventionale si printr-un sistem verificat si bine pus la punct, sa asiguri cresterea profitului. Cum se face acest lucru ne spune Guerrilla Marketing.Si o spune deja de 1 an de zile si in Romania, prin speech-uri, training-uri si consultanta acordata celor dispusi sa se promoveze neconventional, dar consistent si eficace.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Related