Coca-Cola introduce brandul Glaceau pe piata din Europa

Coca-Cola intentioneaza sa promoveze la nivel global brandul Glaceau, un sortiment de apa imbuteliata cu vitamine, minerale si extract de plante, informeaza Campaign UK.

Desi a intrat in portofoliul Coca-Cola din mai 2007, drept urmare a achizitiei Energy Brands de catre compania americana de bauturi, Glaceau a fost lansat in Marea Britanie in vara lui 2008 si nu a beneficiat de promovare in restul pietelor europene. Campaniile internationale vor urmari sa diferentieze produsul de restul brandurilor de apa imbogatite cu vitamine, unul dintre acestea fiind V Water, de la Pepsi.

Existenta de 8 ani pe piata americana i-a asigurat brandului Glaceau o prezenta puternica in mintea consumatorilor si acelasi obiectiv este urmarit si pentru continentul european. Ramane de vazut in ce masura agentiile care vor castiga contul Glaceau se vor apropia de conceptul dezvoltat in SUA.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related