
Articole care fac referire la Campaign


Campaniile de publicitate premiate în România sunt așteptate la festivalul IAB MIXX Awards Europe. Tarif Early-bird pentru înscrieri până pe 10 martie

Zitec a înregistrat venituri de peste 25 de milioane de euro în 2022, în creștere cu 42% față de anul precedent

Cheil | Centrade obține primul trofeu pentru Cheil Worldwide la Effie Europe Awards cu „Teatrul cadourilor dăruite din vină”
![[People of the Samsungverse] Romeo Bunescu: Cred că respectul reciproc poate fi exersat aplicând o regulă foarte simplă și utilă: scrie brief-ul, email-ul sau feedback-ul cu răbdare și argumente, exact așa cum ai vrea tu să-l primești](https://media.iqads.ro/2022/10/romeo-bunescu-cover-410.jpg)
[People of the Samsungverse] Romeo Bunescu: Cred că respectul reciproc poate fi exersat aplicând o regulă foarte simplă și utilă: scrie brief-ul, email-ul sau feedback-ul cu răbdare și argumente, exact așa cum ai vrea tu să-l primești

Progresiv dă start înscrierilor la Progresiv Awards 2022, cea mai mare competiție locală dedicată proiectelor din retail & FMCG

Sfârșitul competenței. Discreditarea experților și campania împotriva cunoașterii tradiționale - Tom Nichols | Editura Polirom, 2019
![[Veterani in publicitate] Liviu Turcanu: Se muncea enorm pe vremea aia și nici prin cap nu ne trecea conceptul de ‘work-life balance’. Era ’work work and more work’, până ajungi pe podium](https://media.iqads.ro/2021/07/2021-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Liviu Turcanu: Se muncea enorm pe vremea aia și nici prin cap nu ne trecea conceptul de ‘work-life balance’. Era ’work work and more work’, până ajungi pe podium

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
![[Marcom 2021] Calin Buzea: Va fi anul inceperii re-constructiei relatiei brand – client bazate pe first party data](https://media.iqads.ro/2021/03/calin-buzea-managing-director-digitas-cover-410.jpg)
[Marcom 2021] Calin Buzea: Va fi anul inceperii re-constructiei relatiei brand – client bazate pe first party data
![[Gen Z] Alina Silivestru: Sunt mult mai conștiincioși când vine vorba de sănătate și sustenabilitate. Un pic mai reticenți față de job-uri, branduri și activități care nu aduc plus valoare vieții lor](https://media.iqads.ro/2021/02/alina-silivestru-cover-410.jpg)
[Gen Z] Alina Silivestru: Sunt mult mai conștiincioși când vine vorba de sănătate și sustenabilitate. Un pic mai reticenți față de job-uri, branduri și activități care nu aduc plus valoare vieții lor

Inca un premiu prestigios pentru romanii de la Retina: Agentia anului in SUA, acum si agentia anului in Europa

Un comunicat comun, global, al asociațiilor agențiilor de publicitate. Plata târzie nu este inteligentă. Este iresponsabilă

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania

The Artist Awards - prima ediție a premiilor muzicale și de online are loc pe 11-12 octombrie în Piața Mihai Viteazul din Craiova

IN2 SABRE Awards EMEA 2019: 3 campanii castigatoare in categoriile lor, alte 9 Certificate de Excelenta pentru PR-ul romanesc

Zaga Brand încheie ediția 2018 a proiectului Cronicari Digitali cu patru trofee la competițiile naționale de comunicare

IAB MIXX Awards: Jean-Marc Laforge, Chief Creative Officer, Geometry Paris - Despre creativitate, idei facute si...nefacute

IAB MIXX Awards: Razvan Capanescu, Chief Creative Officer, McCann Prague - Despre creativitate, idei facute si ...nefacute

IAB MIXX Awards: Mugur Patrascu, Founder, ScreenNative - Despre creativitate, idei facute si ...nefacute

IAB MIXX Awards: Adrian Alexandrescu, Managing Partner, Interactions - Despre creativitate, idei facute si ...nefacute

„Replate Waste”, campania realizată pentru Pizza Hut, le asigură agenţiilor Golin şi MullenLowe locul I la categoria „Best Use Of Photography” la Webstock 2018
![[Adland neighbours] Karolina Galacz (DDB Budapest): "I think there’s an awkward silence. That’s the space of social issues that most brands are afraid to touch"](https://media.iqads.ro/2018/08/karolina-galacz-pic1-cover-410.jpg)
[Adland neighbours] Karolina Galacz (DDB Budapest): "I think there’s an awkward silence. That’s the space of social issues that most brands are afraid to touch"
![[Adland prin vecini] Karolina Galacz (DDB Budapesta): În Ungaria avem de-a face cu o tăcere stânjenitoare. Brandurile se feresc să abordeze subiecte sociale](https://media.iqads.ro/2018/08/karolina-galacz-pic1-cover-410.jpg)
[Adland prin vecini] Karolina Galacz (DDB Budapesta): În Ungaria avem de-a face cu o tăcere stânjenitoare. Brandurile se feresc să abordeze subiecte sociale

Cifrele Romaniei la Cannes Lions 2018: 1 Leu de Aur, 3 Lei de Argint, 5 Lei de Bronz, 18 shortlisturi

Cannes Lions, ziua #4. Campaniile romanesti castiga un Gold, un Silver si doua Bronze-uri la categoriile Direct si PR

Rezultate EFFIE 2018: Grand EFFIE a fost câştigat de Agenția Jazz Communication. Clientul anului este Telekom Romania, brandul anului este Telekom, iar agenția anului Leo Burnett Group/Publicis One România

Golin, singura agenţie din România premiată cu Gold la două festivaluri internaţionale – SABRE Awards EMEA şi IAB MIXX Awards Europe 2018
![[UPDATE] Trei Golduri si 8 shortlisturi pentru Romania la EMEA SABRE Awards 2018. 3 campanii au primit Certificate de Excelenta si la IN2 SABRE Awards EMEA](https://media.iqads.ro/2018/05/33216307-10160601380520271-2984918192440213504-o-cover-410.jpg)