De ce sunt nevoite agentiile sa fure oameni unele de la altele?

Buzz cu Stefan Vasilachi, Director de Creatie GMP Advertising

IQads: Cand vine vremea in viata unui creativ sa plece la alta agentie? Dar in cazul tau, de ce a venit vremea?
Stefan Vasilachi: In cazul meu a venit pe la jumatatea lunii octombrie. Dupa doi ani de Grey. In viata, o data la cativa ani, simti nevoia sa schimbi ceva. Ciclic, asa. Si atunci incepi sa schimbi tapetul, masina, jobul. Eu am venit la GMP.

IQads: De la cine ai auzit ultima data afirmatia "Agentiile din Romania fura oameni unele de la altele"? E adevarat ca se intampla? Ce inseamna "sa furi oameni" de fapt?
Stefan Vasilachi: De la mine. Dar nu cred ca e adevarat. Nu fura nimeni nimic. Doar ca cineva, la un moment dat, le deseneaza oamenilor o perspectiva mai altfel asupra vietii lor. Daca e mai seducatoare perspectiva, oamenii o urmeaza. Daca nu, nu. Nu-i ca in cazul rapirii in care n-ai de ales.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

GMP Advertising

GMP Advertising este una dintre cele mai premiate agenții independente din România pentru eficiență și creativitate. Este singura agenție românească deținătoare a două trofee Agenția Independentă a Anului... vezi detalii »

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Companii

Sectiune


Comentarii

Kid Vert
acum 10 ani
...cu comentariul anterior.

Seniorii sunt atat de ocupati cu meetingurile sau cu propria persoana incat juniorii sunt lasati de izbeliste.

David Santos
acum 10 ani
Super idee, desi am avut meciul nostru pe subiectul Dacia Sandero, trebuie sa ma inclin respectuos in fata Anei. Asta da subiect de comentat! De ce sunt nevoite agentiile sa fure oameni unele de la altele? buna intrebare, dar punctul sensibil e la juniori!

living_scorpio a punctat bine, juniorii sunt creativi dar sunt ignorati, sunt angajati ca sa faca treburile nasoale pe care nu vor sa le faca baietii cu ani multi la activ! Asta e tara si trebuie sa traim cu ea asa cum e. Daca esti junior si vrei sa faci treaba buna, sa inveti meserie, esti nevoit sa schimbi agentia o data pe an in unele cazuri in cautare de profesionisti care sa te invete.

Acum o sa sara loialistii pe mine, dar stati sa va explic cum sta treaba. Esti tanar si ai o capacitate creativa buna dar e unul cu 10 ani de publicitate care se simte amenintat de prospetimea ideilor tale si ce face baiatu ca nu cumva sa-si piarda jobul?, te pune la munca de jos cu deviza, "mai ai de invatat!" Bull Shit, daca esti bun si daca te tin los cojones, baga mana, pe piata e nevoie mare de creativi si ei sunt foarte putini. Fi nesimtit cere mult si promite realist! Baietii cu 10 ani de publicitate in spate nu mai vorbesc limba clientului si consumatorului de azi, e o realitate crunta si cruda de care juniorii trebuie sa profite. Bagati mana dar bagati-o toti!

Bogdan E
acum 10 ani
ai dreaq' seniorii astia :)
Ana Militaru
acum 10 ani
pentru ca seniorii sa constientizeze ca publicitatea are nevoie de un suflu nou, care nu poate veni decat de la juniori, dupa cum zicea davidsag? Pentru ca "e plictisitoare pana peste poate" nu e de ajuns. Trebuie sa fie fortati cumva de imprejurari sa inceapa sa se ocupe serios de juniori, dar nu-mi pot da seama cam ce ar trebui sa se intample ca sa-i determine pe dinozauri sa puna laolalta experienta lor si prospetimea ideilor celor tineri.
Gabriel Drilea
acum 10 ani
Credeti ca oamenii se fura precum gasca pe la tara: ii iei sub brat si fugi cu ei dupa ce te-ai dat cu antiperspirant in prealabil ca sa nu-i omori.

Da-le un job interesant, plateste-i la nivelul pietei, trateaza-i corect si recunoaste-le meritul si o sa vezi ca oamenii nu iti pleaca.Daca mai ai si un nume bun pe piata si o reputatie de "great company to work for" compania o sa aiba o problema ca nimeni nu mai pleaca si nu mai vin talente noi.

Ptr living scorpion e o vorba veche care ma enerva si pe mine cand eram mai tanar:meseria se fura.

Pentru cei care cred ca pot mai mult caut un art director pentru o agentie nou creata si care se va concentra pe partea de online advertising.Asa ca living_scorpio daca vrei sa fii membru fondator in alta parte intr-o echipa noua trimite-mi un CV la meritocracy@clicknet.ro



Related