Campania GMP Group "Hingherul cel Bun”, intre cele mai bune sase campanii outdoor din lume

Topul de saptamana aceasta realizat de site-ul Best Ads on TV plaseaza campania "Hingherul cel bun”, creata de GMP Group pentru asociatia VIER PFOTEN, printre cele mai bune sase campanii outdoor din lume. Best Ads on TV invita saptamanal un creativ de renume mondial sa selecteze cele mai bune lucrari inscrise pe site. Creativul care a inclus Hingherul cel Bun in top, la categoria Experiential outdoor, este Richard Gorodecky (Executive Creative Director, Amsterdam Worldwide), aflam dintr-un comunicat emis de GMP Group.

Campania a fost lansata in decembrie 2013, urmarind reconvertirea cainilor maidanezi in caini de asistenta pentru persoanele cu dizabilitati. Planul a fost pus in aplicare cu ajutorul dresorului Catalin Cornea, care a selectat-o si antrenat-o pe Karma. Primul caine maidanez transformat in caine de asistenta si-a si gasit stapanul, pe Mircea, care a ramas cu dizabilitati locomotorii in urma unui accident de acum 5 ani. Ineditul campaniei tine de faptul ca pana acum, dresajul pentru formarea cainilor de asistenta s-a facut numai cu anumite rase de caini. Luna trecuta, Guvernul a emis o lege prin care persoanele cu dizabilitati pot beneficia de caini de asistenta, inclusiv maidanezi, dresati din fonduri publice.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related