Godmother a furnizat indiciile pentru dezlegarea misterului Midocar Vitan

Conceptul "Detective story" a fost folosit in toate elementele campaniei de promovare a deschiderii noului showroom al distribuitorului bucurestean. "Colaboram cu Midocar de peste 6 ani iar aceasta campanie a fost ocazia de a prezenta o noua etapa in dezvoltarea lor intr-un mod inedit, prin accentuarea elementelor de mister si a suspansului care inconjoara orice noua lansare de pe piata." a declarat Valentin Vacarus, Managing Director Godmother.

Campania de comunicare s-a desfasurat in Bucuresti in perioada septembrie - octombrie 2008 si a folosit un mix de canale de comunicare: radio, presa auto, direct mailing catre clientii Midocar, distribuire de flyere, campanie online de bannere si proiecte speciale si a inclus, de asemenea, un eveniment special de lansare, la care au participat peste 300 de invitati.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

Suntem BTL din cap pana-n picioare. Suntem BTL pana la ultimul por si suntem BTL cum nu s-a mai pomenit.   Putem adauga un plus digital oricarei activari in-store, oricarei promotii, oricarei lansari de... vezi detalii »

Sectiune



Related