Godmother a furnizat indiciile pentru dezlegarea misterului Midocar Vitan

Conceptul "Detective story" a fost folosit in toate elementele campaniei de promovare a deschiderii noului showroom al distribuitorului bucurestean. "Colaboram cu Midocar de peste 6 ani iar aceasta campanie a fost ocazia de a prezenta o noua etapa in dezvoltarea lor intr-un mod inedit, prin accentuarea elementelor de mister si a suspansului care inconjoara orice noua lansare de pe piata." a declarat Valentin Vacarus, Managing Director Godmother.

Campania de comunicare s-a desfasurat in Bucuresti in perioada septembrie - octombrie 2008 si a folosit un mix de canale de comunicare: radio, presa auto, direct mailing catre clientii Midocar, distribuire de flyere, campanie online de bannere si proiecte speciale si a inclus, de asemenea, un eveniment special de lansare, la care au participat peste 300 de invitati.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

Agentie de publicitate cu o experienta de 22 de ani, specializata in furnizarea de servicii de tip BTL si digital, orientati permanent catre solutii si cu peste 1000 de evenimente implementate. Credem in engagement,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related