Mercedes si Lexus nu fac cursa lunga impreuna

Movie: Burn after reading (Citeste si arde)
Brands: Lexus, Mercedes, Ford, Honda, Motorola, Apple, Jose Cuervo, Gatorade, Tropicana, Cheerio's, American Express, Nintendo
Actors: Brad Pitt, George Clooney, John Malkovich, Tilda Swinton

"Citeste si arde" e o comedie absurda, complet iesita din tipare, poate fi un deliciu pentru cunoscatori, la fel cum pentru unii are haz un banc sec...dar pentru IQads e mai interesanta povestea din spatele povestii...si anume traseul sinuos, pe locuri accidentat, dar destul de usor de urmarit al product placement-ului.

Asa cum ii sta bine oricarui film de actiune, si aici apar o gramada de masini, dar iese in evidenta in mod aparte relatia dintre doua anume: Mercedes-ul model vechi si Lexus-ul ultimul racnet. Chiar daca pleaca la drum impreuna, se pare ca nu fac casa buna impreuna. De ce nu se impaca bine cele doua? Pentru ca tipul - da Mercedes-ul e condus de un tip, mai precis Osborne Cox, interpreat de John Malkovich - e invechit, cam looser, proaspat concediat din CIA, iar sotia lui, Katie(Tilda Swinton), care conduce un superb Lexus rosu, e inca dornica de ceva mai multa actiune. Acesta e si motivul pentru care ea se va reorienta spre un tip dornic sa se integreze in noile trend-uri impuse de hi-tech. Harry Pfarrer (George Clooney), la randul lui insurat - dar de ce ar fi asta o problema? - pare sa fie alegerea perfecta, daca tinem cont de faptul ca vorbeste la telefonul Motorola aproape tot timpul, pentru a planifica ceea ce face in restul timpului, adica multa actiune, dar nu pe sosea…

Avand in vedere aceste vremuri tulburi, Osborne Cox (John Malkovich) isi face curaj cu whisky. De fapt, "bunul prieten" ar fi fost si problema pentru care cei din CIA au renuntat la serviciile distinsului agent. Dar, de vreme ca raul a fost facut deja, ce-i mai ramane decat sa-si inece amarul in Jose Cuervo, brandul favorit. La capitolul bauturi bune cand esti in pana de idei sau de self-esteem, Brad Pitt, care joaca rolul lui Chad Feldheimer prefera ceva mai light: Gatorade. Brandul numarul 1 in bauturi racoritoare pentru sportivi, datorita continutului caloric redus, e o alegere inspirata pentru antrenorul salii de gimnastica. Dar, cand nu are la indemana Gatorade, se va multumi si cu ruda saraca a acestuia: o sticla de Tropicana. Un alt must have pentru un sportiv veritabil este iPod-ul marca Apple...chiar si pentru un tip cu 3 dolari in portofel...you'll see what i mean...

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar


Comentarii

Eduard Gherasim
acum 13 ani
daca e de explicat un film aici ar trebui sa ii dai o nota..sa spui cui il recomanzi.... treburi de genul asta.
Alina Galeriu
acum 13 ani
nu intentionam sa explicam filme si nici sa le recenzam, rubrica asta e menita sa explice cum functioneaza product placement-ul in filme si sa identifice cat de subtil sau nu este el in filmul discutat
Flaviu Ciui
acum 13 ani
Sigur daca Cox ar fi baut Iancu filmul era putin mai reusit ...


Branded


Related