George Clooney, pentru prima oara in fata publicului din Romania. Povestea seriei iconice Nespresso

George Clooney, pentru prima oara in fata publicului din Romania. Povestea seriei iconice Nespresso

In 2006, George Clooney aparea in primul spot Nespresso, regizat de Michel Gondry (Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Mood Indigo). Pe atunci, il vedeam intrebandu-se daca discutia a doua domnisoare - in care se mentionau atributele "intens", "unic", "senzual", "bogat" - il viza pe el sau pe celalalt protagonist aflat, concomitent, in acelasi Nespresso Boutique. Concurenta lui in eleganta si rafinament era mai aproape decat ne-am fi asteptat, anume intr-o ceasca de Nespresso.  

10 ani mai tarziu, domnul Clooney ramane un impatimit al capsulelor de cafea Nespresso, pe care le apara cu pretul propriei sigurante in fata unui grup de gangsteri condus de Ian McShane (Pirates of the Caribbean, Deadwood) in cel mai recent spot care sarbatoreste parteneriatul dintre actor si brand.

 

Campania "Change Nothing"

Filmat in Nespresso Boutique-ul de pe cunoscutul bulevard londonez Regent Street, spotul semnat de IPG McCann si Riot House Production ne arata inceputul unei conversatii intre Clooney si o prezenta feminina fermecatoare (Alessandra Mastronardi, To Rome with Love).

Totul decurge lin, pana cand ea se dovedeste a fi sotia capului unei organizatii mai putin impacate cu legea, pe care George il intalneste fata-n fata foarte curand:

Al doisprezecelea episod al colaborarii sus-mentionate este regizat de Grant Heslov (actor si regizor cunoscut pentru The Men Who Stare at Goats) si marcheaza lansarea noii campanii integrate "Change Nothing", care aduce tandemul George Clooney-Nespresso pentru prima data in fata publicului roman.

Potrivit lui Alfonso Gonzalez (Chief Customer Officer, Nespresso), relatia dintre brandul Nespresso si George Clooney se intareste si evolueaza an de an, culminand in 2016 cu un storyline care pune in valoare atasamentul acestuia fata de experienta incomparabila Nespresso.

George Clooney a adaugat ca obiectivul fiecarui nou episod din saga Nespresso este de a duce povestea la urmatorul nivel, iar rezultatul colaborarii de acum aduce privitorului cea mai dinamica poveste de pana acum, fiind vizibil accentul suplimentar pus pe construirea de personaje, pe langa nota de umor cu care brandul a obisnuit publicul.

 

 

Coordonatele relatiei George Clooney-Nespresso

Indepartandu-se din start de o abordare conventionala in comunicare, Nespresso si George Clooney au adus in fata publicului timp de 10 ani o formula de entertainment cinematografic croit in jurul unui produs, cu note de autenticitate (ca exemplu, Clooney se joaca pe el insusi si este membru al Clubului Nespresso in viata reala) si umor subtil. 

Nucleul ramane, insa, in continuare George Clooney ca o personificare a brandului Nespresso. El nu a fost ales ca imagine a brandului in mod aleatoriu, ci in urma unui sondaj realizat printre membrii Clubului Nespresso.

Intrebati fiind cu ce personalitate internationala asociaza brandul, cele mai multe raspunsuri l-au numit pe Clooney, rezultand de aici si abordarea scenaristica recurenta care evidentiaza atributele comune dintre acesta si o cafea Nespresso.

 

Prietenii lui George

Din 2006 si pana acum, lui George i s-au alaturat in antologia Nespresso si prieteni din viata reala, precum John Malkovich, Matt Damon, Jean Dujardin, Jack Black sau Danny DeVito, care au potentat (in mod complementar sau prin antiteza) alura de sarm si eleganta innascuta a lui Clooney; efect resimtit, implicit, si in ce priveste asocierea acestuia cu brandul Nespresso.

John Malkovich (Dangerous Liaisons, Being John Malkovich) a fost un Dumnezeu indragostit de cafea in doua instante diferite, 2009 si 2010:

In 2014, Nespresso a dus audienta in Italia, gazda lui Clooney fiind actorul francez Jean Dujardin (The Artist):

Anul trecut, Jack Black (School of Rock) si Danny DeVito (Batman Returns, It's Always Sunny in Philadelphia) il intalneau pe Clooney pentru un mentorat Nespresso:

Astfel, brandul continua in toamna lui 2016 cu Ian McShane, membru al Clubului Nespresso si prieten bun cu George Clooney, aducand povestea brandului, pentru prima data, in fata publicului romanesc.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Related