Pepsi schimba BBDO cu TBWA

BBDO, New York a pierdut contul Pepsi, dupa 48 de ani in care agentia a gestionat activitatile de promovare pentru acest brand, informeaza Brandweek.

TBWA/Chiat/Day, Playa Del Ray, California este noua agentie care va comunica pentru Pepsi, alaturi de Arnell Group, New York, care va fi responsabila de packaging.

"Am decis sa apelam la TBWA/Chiat/Day pentru a improspata modul in care Pepsi comunica, prin multiplele puncte de contact, cu consumatorii si pentru a revigora publicitatea avangardista a Pepsi. Acest principiu se aplica si in cazul relatiei cu Arnell, care a construit noua imagine Pepsi si se va ocupa de desing si dezvoltarea identitatii de brand", a declarat Dave Burwick (CMO, PepsiCo North America Beverages).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related