Materialele(sticla, aluminiu, carton,etc) folosite la inceput pentru a contine si proteja un produs, in ultimii ani, rolul packaging-ului s-a extins, astfel incat, pe langa ambajaj si protectie, scopul lor a devenit si acela de a atrage atentia, a aduce informatii aditionale despre produs si a asista promovarea.
the materials (glass, aluminium, cardboard, etc) originally intended merely to contain and protect a product; in recent years the role of packaging has been broadened so that, in addition to containment and protection, its purpose is to attract attention, provide additional product information, and assist in promotion.





![[Brand Pulse] Alexandru Milea: Brandurile devin din ce în ce mai umane, nu mai sunt doar un set de elemente distinctive care dau sau nu valoare unui produs](https://media.iqads.ro/2025/09/1666963963812-cover-410.jpg)






![[Refresh creativ] Claudiu Dobriță: Cand lipseste provocarea, solutiile nu pot fi decat caldute. Creativitatea are nevoie de tensiune si asta vine din unghiuri asumate si din curaj](https://media.iqads.ro/2025/05/fotojet12-cover-410.jpg)





![[Rewind & Play] Ciprian Dron: Brandurile vor trebui sa munceasca mai mult, sa fie mai dinamice, sa isi asume o cota mai mare de risc, pentru ca altfel vor intra in recesiune](https://media.iqads.ro/2024/11/ciprian-dron-bloom-20ani-cover-410.jpg)






















