Mountain Dew invadeaza underground-ul!

Mountain Dew incepe tare anul 2009, cu lansarea primul ambalaj la cutie in Romania, un nou spot TV si un proiect inovativ in statiile de metrou.

Mountain Dew nu isi dezamageste fanii nici in 2009 si pentru prima data in Romania, bautura culturii urbane si a sporturilor extreme se va comercializa in magazine si sub forma de doze de aluminiu de 330 ml. Lansarea noului ambalaj este sustinuta printr-un model de comunicare 360: TV, Innovative Outdooor (Underground), print si BTL.

Prin intermediul spotului TV "Train" (realizat de BBDO Dubai) esti "educat" in spiritul rebel - urban al lui Mountain Dew. Spotul arata cum poti reinventa sporturile extreme in peisajul urban, alunecand pe sinele de metrou cu snowboardul in cautare de adrenalina. In paralel cu comunicarea TV s-a dezvoltat un proiect de media inovativa in statiile de metrou - Victoriei 1, Victoriei 2, Universitate, Unirea 1, Unirea 2 si Crangasi. Trecatorii pot vedea in aceste statii ingredientele perfecte pentru o experienta extrema de neuitat: un can de Mountain Dew infipt in zapada alaturi de o pereche de schiuri sau o placa de snowboard.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related