Stefan Kolle: "Nu mai exista reguli de aur, exista numai intrebari de aur"

Interviu cu Stefan Kolle (Partner, Futurelab)

Stefan Kolle este un consultant de marketing digital si alternativ, care a fondat Futurelab impreuna cu Alain Thys, dupa ce si-a incercat norocul in domenii ca finante, asigurari, tehnologie, atat ca anagajat al unor companii cat si ca antreprenor. Are o experienta bogata in marketingul transcultural, Futurelab avand birouri in Moscova, Munhen, Hamburg, Shanghai, Atena, Kiev si sediul central la Bruxelles. Indemnul lui este acela de a nu inceta niciodata sa ne punem intrebari, pentru ca numai astfel vom reusi sa descoperim raspunsurile mai putin evidente, ascunse, dar mai ales cu potential inovativ. Pe Stefan Kolle il puteti asculta miercuri, 26 noiembrie in cadrul conferintei Inspire 2009, organizata de Evensys. Stefan Kolle va vorbi despre cum trebuie regandite mijloacele media in contextul noilor realitati cu care marketerii si agentiile se confrunta. "Si daca nu ar exista televizor?" este provocarea pe care o propune el. Iar pe 27 noiembrie, il puteti asculta in cadrul seminariilor Inspire 2009 vorbind despre "Alternative Media Mix".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune



Related