John Rives, primul poet 2.0, endorser pentru Orange

Interviu cu John Rives, primul poet 2.0, slam poet, tech artist

M-am amuzat foarte tare urmarind reactiile bloggerilor romani la partea mass-market a campaniei "Internet everywhere" de la Orange, care l-a avut in centru pe John Rives si a fost declinata in TV, OOH, presa si online. Campania poarta semnatura Publicis Conseil Paris si Romania este prima tara din grupul Orange in care este difuzata. Nici un blogger roman nu a incercat sa afle ce inseamna poet 2.0. Au presupus toti ca e un eufemism pentru "blogger" si s-au simtit cu totii flatati ca o companie mare ii recunoaste si ii mentioneaza in reclame. S-au simtit brusc importanti. Nici unul nu a inteles mesajul atat de emotionant al spotului "I am Rives": "thanks to everyone, I'm inspired wherever I go". Iar beneficiul era ca internetul mobil de la Orange te ajuta sa bloggeresti, twitteresti sau sa te exprimi online in ce fel doresti, fix in locul in care te loveste inspiratia, care, acum, s-ar putea foarte bine sa fie everywhere. Mai multe despre John Rives au aflat romanii in momentul in care el a fost invitat la Orange Concept Store, sa performeze si sa jurizeze un concurs de stand-up. Am avut ocazia sa-l cunosc si sa-l intreb cate ceva despre toate lucrurile pe care le descoperisem despre el pe internet, inainte sa cad in extaz ca sunt si eu un pic de bloggerita si ca m-a mentionat Orange intr-o reclama.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Alina Floroi
acum 15 ani
foarte bine documentat articolul. buna treaba!
Ana Militaru
acum 15 ani
mersi.


Branded


Related