"Reciclatorii by Odyssey" iese in strada

Aceleasi premise, acelasi obiectiv, un alt nivel. Campania Reciclatorii by Odyssey isi face auzit mesajul printr-un nou episod.

"Asa cum am promis, platforma Reciclatorii merge mai departe cu un nou proiect. Mesajul noii campanii este acelasi. In continuare incercam sa ii facem pe oameni sa inteleaga cat de important este sa recicleze hartia si mai ales care sunt implicatiile acestei actiuni", spune Alexandru Aron, Creative Coordinator Odyssey.

"Dupa ce in trecut am comunicat in print, TV si online, de data asta am hotarat sa ne scoatem mesajul in strada. Acolo unde zi de zi, simtim ca ne sufocam in trafic. Acolo de unde in ultimii ani au disparut milioane de metri patrati de spatii verzi si au fost inlocuite cu monstri de beton", adauga Alexandru Aron.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related