Fundatia Vodafone poarta un zambet marca Odyssey

Odyssey Communication semneaza campania care marcheaza 10 ani de implicare in societate a Fundatiei Vodafone, prima fundatie corporativa de tip ONG din Romania, care sprijina numeroase cauze sociale privind: prevenirea abandonului familial, educatie, copii cu nevoi speciale, persoane varstnice, sanatate.

Mesajul principal al campaniei a pornit de la ideea ca relatiile adevarate, pe termen lung se bazeaza pe respect si reciprocitate. Asta inseamna sa oferi ceva inapoi societatii care te ajuta sa iti construiesti in fiecare zi succesul. Iar Vodafone Romania crede in aceasta valoare si sprijina societatea in rezolvarea multor probleme, in fiecare zi, prin intermediul Fundatiei, a angajatilor sau a companiei.
De aici deriva conceptul creativ al campaniei: cuvintele au puterea de a vindeca, desi putini ne dam seama de acest. Din actiunile pe care Fundatia le-a realizat s-au nascut povesti frumoase, care au adus bucuria celor care uitasera sa zambeasca.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Ioana Gligor
acum 15 ani
deci se poate si la vodafone...ideea nu e mare lucru, insa spotul in linii generale este de un optimism curat si frumos


Branded


Related