Au fost desemnati castigatorii AdPlay, concursul IQads de recunosut reclame

Cea de-a patra editie AdPlay, un concurs marca IQads, singurul concurs online destinat pasionatilor de publicitate curiosi sa-si testeze capacitatea de a recunoaste reclame, s-a incheiat pe 14 decembrie. Oferit de MasterCard, energizat de Supradyn si recomandat de Radio Guerrilla, AdPlay a atras 18.993 de vizitatori unici in 4 saptamani. Determinati sa acumuleze cat mai multe puncte si sa castige premiile oferite de LG, acestia au raspuns in medie la 40 de intrebari, petrecand aproximativ 20 de minute la fiecare vizita a site-ului. Iar 500 dintre participanti au reusit chiar sa epuizeze toate cele 1500 de intrebari din concurs.

Cei care si-au incercat norocul si au vrut sa-si testeze priceperea si cunostintele publicitare au avut de recunoscut sloganul unor marci sau de raspuns la intrebari despre branduri. Celelalte doua tipuri de intrebari presupuneau asocierea brandului cu un fragment audio dintr-un spot TV difuzat in Romania sau cu 5 stop-cadre din respectivul spot TV. AdPlay s-a dovedit a fi un mod istet si relaxant de petrecere a timpului, participantii invitandu-si prietenii sa li se alature prin aproape 40.000 de e-mailuri trimise acestora.

Cei patru castigatori ai premiului saptamanal care au primit, ajutati de noroc si de punctele acumulate, cate un telefon LG KC910 Renoir sunt: Camelia Anghel (Bucuresti), Anca Chirtoaca (Bucuresti), Ioana Bogus (Bucuresti) si Adrian Atanasoaie (Tg. Mures). Iar marele premiu, un laptop LG seria A1 Express Dual a fost castigat de Iulia Corneli (Tulcea). Premiile vor fi inmanate chiar astazi castigatorilor. Dar sa nu credeti ca AdPlay si-a strans jucariile si a plecat in vacanta. Desi editia a patra a concursului s-a incheiat, doritorii se pot loga in continuare pe adplay.ro si pot exersa pentru editiile viitoare.

IQads este cea mai importanta platforma care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, fie ei profesionisti respectati ai domeniului, fie simpli admiratori ai fenomenului publicitar. Avand o audienta de 150.000-200.000 de vizitatori unici lunar, IQads ofera continut editorial sub forma stirilor, analizelor sau interviurilor, atat in format text, cat si sub forma video. Departamentul de proiecte IQads dezvolta in prezent o serie de evenimente dedicate publicitatii precum ADfel, AdBreak, Adidea (concursuri de creatie), AdPlay, BestAds sau Cupa Agentiilor la Fotbal.
IQads face parte din grupul Realitatea.Catavencu, fiind unul dintre putinele produse media din Romania construite exclusiv online.



Sectiune



Related