Internetics

Start: 2007-10-31
End: 2007-11-01

31 octombrie - Seminarii Internetics 2007
Locatie: Hotel Novotel - Sala Paris, Bucuresti (Calea Victoriei nr. 37B)

9:30 - 10:00 - Inregistrare participanti

10:00 - 11:15 - "Creating designs that will Captivate not Intimidate users" - Paul Dawson, Experience Director Conchango

Paul va vorbi despre influentele pe care WPF si alte tehnologii le vor avea asupra asteptarilor clientilor, dar si despre faptul ca atunci cand exista tool-uri de design puternice, este important sa te asiguri ca design-ul tau este potrivit audientei si target-ului tau si nu faci design doar de dragul lui. Paul va vorbi despre cateva tehnici si metode de a verifica ca design-ul in WPF este mereu potrivit target-ului, partial analizand din mai multe unghiuri modul in care designerii si developerii lucreaza cu WPF si Silverlight.

11:30 - 13:00 - "Killer Digital Reading Experiences" - Paul Dawson, Experience Director Conchango

Paul va vorbi despre publishing-ul online si despre cum mari publisheri si mari titluri de publicatii pot schimba experienta cititorilor folosind tehnologii Microsoft. El va arata si cum consumatorii si advertiserii reactioneaza deopotriva la aceste schimbari.

14:00 - 15:15 - "Implementing captivating designs on the Microsoft platform" - Andrei Iacob, dezvoltator Grapefruit
Andrei va detalia solutiile tehnice la aspectele prezentate de Paul Dawson.

15.30 - 16.30, ,,HORST SCHLAMMER SI VOLKSWAGEN", - Hartmut Kozok, Managing Director Tribal DDB - Hamburg (Germania).

Kozok va prezenta detalii din spatele primei campanii virale de succes din Germania, derulata de Tribal DDB - Hamburg pentru Volkswagen. Hartmut Kozok este si director creativ al agentiei din Hamburg (www.tribalddb.de), care face parte din reteaua Tribal DDB.

Tribal DDB a fost desemnata "Agentia Interactiva a anului 2006" de catre ADWEEK si numara 31 de birouri in 19 tari, biroul central fiind la New York. Tribal DDB face parte din DDB, a doua retea ca dimensiuni din lume, cu 206 birouri in 96 de tari. Printre clientii agentiei se numara Volkwagen, Nike, Philips, McDonald's.

16:45 - 17:45 - "Studiul de Audienta si Trafic Internet (BRAT) - Metodologie si interpretare rezultate" - Arina Ureche, Director General BRAT si Adrian Motirlichie - Director de proiect SATI

1 noiembrie - Gala de premiere Internetics 2007
Locatie: Club Bamboo, Bucuresti (Strada Ramuri Tei nr. 39)

Pentru a participa la evenimentele Internetics 2007, inscrie-te aici!

Branded