PR Tea

Start: 2008-02-27
End: 2008-02-27

Blogul a devenit in ultima vreme cel mai utilizat instrument atat in ceea ce priveste comunicarea, cat si imaginea de sine, el fiind vazut ca un jurnal online. Postarea parerilor personale, a preferintelor, a comentariilor pe diverse teme au facut din blog un spatiu al influentarii prin opinie proprie, o metoda de promovare fie de produse, fie de sine si, nu in ultimul rand, un nou mijloc de comunicare mult mai rapid.

Ce inseamna blogul pentru Relatiile Publice? Dar Relatiile Publice pentru blog? Reprezinta el oare o noua forma de imagine personala sau o noua fateta a PR-ului din Romania? Sunt numai cateva din intrebarile la care vom incerca sa aflam raspunsul cu ajutorul a doi specialisti: Antonio Eram (WeBlog.ro) si Andrei Chrica (Next Advertising). Ei ne vor vorbi despre ce inseamna sa ai blog in Romania, despre importanta lui si despre cum a revolutionat si acaparat domeniul PR-ului si al comunicarii. O discutie libera, neconventionala despre blog, atat pentru cei cu blog, cat si pentru cei fara.

Branded