AdBreak - editia 35 - Despre cum s-au intors agentiile romanesti de la Golden Drum 2008

Start: 2008-10-22
End: 2008-10-22

Cand: 22 octombrie 2008, ora 19:30
Unde: Music Club (Str. Baratiei 31)

Miercuri, 22 octombrie, va fi reluat evenimentul lunar dedicat industriei romanesti de publicitate - AdBreak, un eveniment organizat de IQads, ajuns la editia 35. Motivul intalnirii si tema dezabterilor ce vor avea loc sub ghidarea lui Andrei Hategan, moderatorul evenimentului, este recent incheiata editie a festivalului de creatie din Slovenia - Golden Drum.

Subiectul este cu atat mai important cu cat, in prezent, Romania nu mai are un festival autohton de creatie, iar Golden Drum primeste in fiecare an un numar mare de inscrieri din partea romanilor.

Desi la aceasta editie trofeul festivalului - Golden Rose - nu a mai fost castigat de o agentie romanesca, asa cum s-a intamplat in ultimii 3 ani, tara noastra inca se poate mandri cu cele mai multe premii castigate, ca tara, la festivalul de la Portoroz.

Invitati:
Stefan Iordache, Chief Creative Officer al Leo Burnett Group Romania, in juriul festivalului Golden Drum 2008 pentru categoriile TV, Press, Outdoor si Radio
Andrei Cohn, Directorul de Creatie al Cohn&Jansen|Ashley & Holmes in juriul festivalului Golden Drum 2008 la sectiunea Design & Art Direction

Daniela Nedelschi, art director
Jorg Riommi, copywriter,
castigatori Golden Drum Grand Prix la categoria Press pentru campania "Since 1961" pentru Head&Shoulders, Golden Drum pentru campania "Ariel Unsewed stains", in aceeasi categorie, Silver Drum pentru campania "Since 1961" la categoria Outdoor si premiul "Client of the Year" pentru Procter&Gamble. Cu aceste premii, agentia s-a plasat pe locul 3 in topul participantilor.

Razvan Capanescu, Creative Director Publicis Romania
castigator Golden Drum pentru print-ul "Waistcoat" (Beretta), Silver Drum pentru spotul "Headless" (Gusto) si Silver Drum pentru "Balaclava" (Bitdefender). Cu aceste premii, agentia s-a plasat pe locul 10 in topul participantilor.

Claudiu Dobrita, Creative Director, Grey Worldwide Romania
castigator Silver Drum pentru "Buy" (ClickNet)

Pauzele de publicitate intre discutii vor contine numai reclame castigatoare ale acestei editii Golden Drum.

AdBreak este un eveniment IQads, sustinut de Radio Guerrilla si are ca parteneri Academia Catavencu, 24-FUN, Money Express, Business Standard si Cotidianul.

Pentru a participa la AdBreak, va rugam sa trimiteti un mesaj la [email protected].

Branded