Marketing Innovation Conference

Start: 2009-05-14
End: 2009-05-14

Cand: 14 mai, ora: 9.30, Full-Day Event
Unde: IAA HOUSE, Sediul Teatrului Act

Intr-o perioada in care accentul se pune pe eficienta si profesionalism in comunicare, companiile si agentiile lor de publicitate sunt nevoite, mai mult ca oricand, sa isi gestioneze cat mai eficient relatia si sa medieze traditionalul conflict intre nevoile specifice ale clientului si directia strategica propusa de agentie.

14 Mai, sediul IAA House, IAA Young Professionals si Futurelab. Ce au toate acestea in comun? IAA Marketing Innovation Conference, un workshop interactiv de o zi ce isi propune sa dezbata provocarile, dificultatile si oportunitatile relatiei client - agentie de publicitate si sa identifice solutii adecvate pentru depasirea barierelor de comunicare .

Conferinta va fi sustinuta de specialisti ai Futurelab, singura retea internationala de consultanta in marketing strategy ale carei servicii au fost contractate de catre 90 dintre brand-urile existente in Interbrand Top 100. Formatul a fost deja testat cu succes la Kiev, punand fata in fata top managementul agentiilor de publicitate cu primii 25 de advertiseri din Ucraina. Acelasi concept a fost prezentat in luna martie la World CMO Council, in fata a 4000 de directori de marketing si comunicare din intreaga lume.

La acest eveniment, vor participa profesionisti din Industria de Marketing si Comunicare, apartinand tuturor nevelurilor profesionale: Senior Management, Middle Management si Junior Level. Beneficiile participarii sunt numeroase, participantii invatand sa ofere solutii viabile unor nevoi specifice ale Brand-ului, dar si sa adapteze aceste solutii strategice nevoilor reale ale clientilor. Participantii vor intelege importanta orientarii catre nevoile consumatorului si cresterii ROI. In plus, vor dobandi un set solid de "tips and tricks" care sa ii asiste in colaborarea profesionala atat cu agentiile si clientii.

Conferinta se bucura de participarea a doi speakeri internationali de renume, asociati Futurelab: Olga Vaganova si Marina Natanova. Cu un doctorat in stiinte politice, Olga Vaganova a facut trecerea de la content management la reputation management. Dupa ce a profesat ca PR Account Manager la Proximity Worldwide, a renuntat la "glamour"-ul industriei in favoarea eficientei. Din martie 2006, Olga este partener al Kwendi, unde dezvolta proiecte de si ofera consultanta in reputation management, fiind in acelasi timp partener oficial al celor mai mari companii de audit media din lume. Marina Natanova si-a inceput cariera intr-o companie de research, ajungand apoi intr-o agentie de media unde a lucrat pentru conturile "Danone", "Dandy" si "Unilever". La putin timp dupa aceea, s-a specializat pe consultanta media, punand bazele unei companii, in colaborare cu auditori de media internationali.

Branded