Creativity Blueprints

Start: 2010-03-15
End: 2010-03-26

Cand: 15 - 26 martie 2010
Unde: Orange Concept Store

ADVICE Students da startul celei de-a doua editii a worksopurilor gratuite Creativity Blueprints care ii vor provoca pe cei 20 de participanti la un studiu punctual asupra creativitatii in publicitate. Editia de anul acesta va pune accentul pe istoria curentelor din advertising si pe elementele inovative ce au stat la baza formarii lor. Inscrierile se pot face intre 1 - 10 martie descarcand formularul de recrutare de pe site-ul cb.advicestudents.ro.

Creativity Blueprints ofera participantilor ocazia de a-si largi orizonturile creative si de a putea imagina cursul de maine al publicitatii folosind mijloace de ieri si de azi.

15 martie: Lights, camera, ADVERTISING

Play 1, take 1: I think this is the beginning of a beautiful friendship - participantii vor face cunostinta si vor forma echipele

Play 1, take 2: ACTION! Welcome to Creativity Land - introducere in lumea advertisingului si a creativitatii

16 martie: With my vintage and your talent, we can go places...

Play 2, take 1: I think advertising just started - sunt prezentate cele mai vechi printuri, modurile in care au fost realizate si motivele creative recurente din industria de atunci.
Play 2, take 2: Some like it...vintage - studentii invata cum se imbina elemente cu aer retro intr-o campanie actuala

17 martie: We're going to give you an injection of POP ART directly to your heart

Play 3, take 1: Rule no 1 - We do talk about POP ART - punctul maxim al creativitatii: perioada POP ART si influenta lui Andy Warhol asupra advertisingului; studentii vor afla cum a fost preluata in publicitate viziunea pop art-ului si cum s-a transformat arta in business.

Play 3, take 2: The POP ART orange - participantii vor avea ocazia sa invete cum sunt integrate elemente tipice acestui curent in campanii de succes din zilele noastre.

18 martie: Could you please remove any traditional items you may be carrying. This is digital

Play 4, take 1 : Lord of advertising. The return of digital - este cu adevarat digital design-ul arta noului mileniu? Ce inseamna sa fii creativ folosind culori si unelte digitale.

Play 4, take 2: Are we there yet? Yes, we arrived at 3D Creativity - de ce sunt
preferate personaje 3D in locul celor desenate de mana si cu ce este diferit un spot creativity de un spot oarecare.

19 martie: Creativity in Branding Land

Play 5, take1: Finding Branding Land - va fi scos in evidenta punctul in care creativitatea si strategia, doua domenii aparent separate, se intalnesc; vom vedea cum brandigul de tara este unul dintre domeniile in care legatura interdependenta dintre cele doua ajuta la o "vindere" cat mai eficienta a imaginii unei tari sau a unui oras.

Play 5, take 2: Creativity and the Branding Factory - studentii vor fi pusi in fata unor campanii propriu-zise de branding si vor analiza punerea in practica a conceptelor invatate.

26 martie: prezentarea brief-ului final

Branded