Creativity Blueprints 3

Start: 2011-05-16
End: 2011-05-23

Cand: 16-23 mai
Inscrieri: pana pe 8 mai
Detalii:

Studentii selectati, 20 la numar, vor fi impartiti in 10 echipe Art & Copy si vor participa la o serie de seminarii si workshopuri tinute de importanti specialisti din industria publicitatii romanesti.

Ziua 1: Unde-i copy-i rost de art. Unde-i art e rost de copy
Participantii vor face cunostiinta, vor afla ce-i asteapta in saptamana care incepe si se vor forma echipele de Art & Copy. Acestea vor avea un task de branding.
Ziua 2: Textul dintre randuri. Punct, linie, pata
Workshop: Ghiont creativ (Lateral thinking). Va fi o zi experiment in care participantii vor invata despre ei insisi cu ajutorul unui speaker specializat pe traininguri de improvizatie si dezvoltare a gandirii creatoare.
In cea de-a doua parte a zilei se va da brieful de lucru pentru acea saptamana.
Ziua 3: Mazgaleli si jocuri de cuvinte. Schita de pe spatele servetelului
Workshop 1: Ping-pong de idei. Speakerul ii va indruma pe participanti cu ponturi folositoare in timpul unui proces de creatie si va contura forma brainstormingului ideal.
Workshop 2: Conceptul creative. Participantii vor porni pe drumul conceptului creativ la capatul caruia se afla executia.
Ziua 4: Eu nu scriu. Creez. Eu nu desenez. Creez
Workshop 1: Creative writing. Copywriterii vor invata cum sa faca un scenariu pentru un spot credibil si inteligent, si nu numai.
Workshop 2: Visual Thinking. Art directorii vor invata cum sa vada lucrarea inainte de a trasa prima linie si cum sa aiba imaginea pregatita inainte de a pune mana pe mouse.
ZIUA 5: El e art-ul meu, avem o idee impreuna. El e copy-ul meu, avem o idee impreuna
Workshop 1: Studiu de caz. Creativii vor avea in fata o echipa Art & Copy consacrata si o campanie de-a lor. Acestia vor prezenta "ping-pong-ul" de idei, secretele lucrului in echipa, nasterea, evolutia si rezultatele campaniei.
Workshop 2: Art, copy si un deadline. Participantii vor primi un feedback in urma rezolvarii unui brief dat de echipa de Art & Copy.
ZIUA 6: Sari din tipar. Depaseste conturul imaginii
Workshop 1: Cu BTL in roate. In prima parte a zilei se va discuta despre campaniile BTL si modul in care acestea isi gasesc aplicabilitatea pe piata.
Workshop 2: Prezentari alternative. Speakerul le va arata participantilor metode de a veni cu ceva nou in fata clientului si de a-l impresiona.
ZIUA 7: Pixurile pe masa. Creioanele jos
In ultima zi participantii isi vor prezenta campaniile in fata juriului urmand a fi premiati ulterior.

Site: www.creativityblueprints.ro


Branded