Competitia de scurtmetraj Done in 60 Seconds – Vot

Start: 2012-01-20
End: 2012-02-10
Organizator: Blue Idea

Competitia de scurtmetraj Done in 60 Seconds, parte a festivalului britanic Jameson Empire Awards, si-a ales finalistele. Lucrarile pot fi vazute si votate pe canalul de YouTube al competitiei prin like pana pe 10 februarie, la ora 23:59.

Castigatorii etapei locale vor fi desemnati pe data de 15 februarie de catre juriul profesionistilor (format din Mihai Chirilov – directorul artistic al Festivalului International de Film Transilvania, Serban Alexandrescu – Fondator si Asociat Headvertising, Liviu Turcanu – Creative Director Mercury 360, Liviu David – Creative Director Next Advertising, Dumitru Titica – Brand Manager Jameson Romania si Narcisa Nicoara – project manager IQads) si de catre juriul publicului larg, care va vota prin Like pe canalul de YouTube. Calificativele conteaza fiecare in proportie de 50% la nota finala.

Premiile de la nivel local, oferite de Jameson Romania:
Premiul I - 2.000 de euro si participarea la Finala Globala a competitiei, din Londra, de pe 23 martie
Premiul II - 1.500 de euro
Premiul III - 1.000 de euro

In continuare, un juriu international format din vedete ale filmului va alege cele mai bune 5 lucrari din lume, care vor aduce autorilor lor dreptul de a participa la festivalul de film Jameson Empire. Aici va fi desemnat si marele castigator al competitiei. Trofeul ii va fi inmanat pe scena festivalului, asemenea tuturor celorlalte vedete castigatoare ale unui premiu Jameson Empire. Pe langa trofeu, el va avea ocazia sa se intalneasca cu un cineast celebru si sa-l intrebe tot ce vrea sa afle despre industria filmului.

Mai multe informatii despre competitie gasiti pe www.jamesonempirediss.com si pe pagina de Facebook Jameson Romania, unde se gaseste un tab dedicat noutatilor despre competitie.


Branded


Related