Honda - Hondamentalism

Razvan Mitoiu, Art Director Speed Promotion
Daca apuci sa vezi spotul si nu sti nimic despre filozofia Honda, zambesti fortat, expiri si apesi cu grija pe patratelul cu x al ferestrei deschise. In cazul in care ai intrat pe www.honda.co.uk/hondamentalism/ si ai apucat sa te distrezi in competitia (frumos regizata si realizata) ce iti poate aduce o zi de team-up cu cei mai iuti oameni de pe pamant ...s-ar putea sa faci acelasi lucru. Spot frumos, SF, decupat grosier din conceptul de baza: viteza ca pasiune (pana in panzele albe.. rosii in cazul Honda-Racing spirit)

Nu sunt multi cei ce pot controla viteza, iar cei ce o dezvolta sunt chiar foarte rari. Unul dintre ei este chiar Soichiro Honda, Buda al Hondamentalismului, omul ce a inspirat generatii de ingineri dedicati subiectului viteza.
Nu vei gasi nimic din astea in spot, decat o voce grava si ceva oameni in halate albe ce se lupta cu un Twister. Imagini bune si atmosfera de orice, poate nu chiar de Honda. Intr-un final se face lumina (rosie, dupa cum spuneam) si aflam ca cei de la Honda triaza destul de agresiv oamenii de la departamentul tehnologic.

Nelamurit si cu o tendinta de impresionat iti spui ca o fi costat mult, ca e foarte interesant, ca e tarziu si poate ca rosul e mai mult alarma de incendiu decat Racing Spirit. Probabil ca nu trebuie sa ne plangem de nimic. Din cauza bulversarii post-vizionare, situl Hondamentalism.com este ultima sansa de a-ti putea fi explicata alegoria semi-complicata la care ai asistat cu o spranceana ridicata si cu un ochi intredeschis. Ajungi pe site. Oricum ajungi. Ajungi pe site si daca ai 30 de sec cu packshot ca spot.
Ba chiar ai putea sa ajungi pe site mai devreme..



Brand

An

2007

Branduri

Pozitii



Branded


Related ads