CONTEXT:
Cred că putem spune fără să exagerăm că în relația românilor cu cozile e loc de câteva ședințe de terapie. Și poate nici nouă nu ne-ar strica una, pentru că am ales să construim campania aniversară LUCA pe un insight care te forțează să faci balet pe un teren minat: de 15 ani stai la coadă la LUCA.
Ce ne-a sedus e că e genul de claim cu tensiunea și controversa de care au nevoie execuțiile memorabile. Și sincer, cozi la inaugurare am tot văzut.
Dar cozi care rezistă 15 ani?
Ăsta e deja un fenomen socio-cultural, dovada clară că LUCA chiar face treabă bună. Așa că am transformat o barieră de consumer experience într-un asset de brand, fără să facem rabat la onestitate: la LUCA coada nu e o problemă, ci un badge of honor.
Dacă oamenii aleg să aștepte, fie ploaie, fie vânt, înseamnă că merită.
Și genul ăsta de „vino-ncoace” nu îl poți forța din copy. Ori îl ai, ori nu îl ai.
Așa că, la 15 ani, n-am sărbătorit doar bunătățile LUCA și dedicarea celor care le plămădesc, ci și comunitatea celor care le iubesc destul încât să facă din statul la coadă o tradiție.



















