Stejar - Stand-up

Copywriter: Semida Duriga
Creative Director: Liviu David
Account Director: Mara Stoenescu
Account Executive: Ana Dinulescu


Brand

An

2008

Tara


Companii

Branduri


Comentarii

Aronel Rus
acum 15 ani
sunt putin dezamagit, pt ca reclama e si destul de slab interpretata, si mai ales, nu cred ca era cazul ca stejar sa aiba o atitudine destul de lipsita de fair play fata de bergenbier. trebuiau sa gaseasca o alta metoda de a deveni o bere populara
Stan Papouash
acum 15 ani
Vedeti si:

http://www.youtube.com/watch?v=2TiqRKRzb9U

[ "Stejar, extrema urgenta!" este titlul unui film romanesc din 1973, care vorbea despre eroica (si dirza, neinfricata etc.) lupta a comunistilor locali cu Wehrmacht-ul lui Hitler, la 23 august 1944. "Stejar" este si numele unei marci contemporane de bere. Orice asemanare este pur intimplatoare si nedorita de consumatori.

STEJAR EXTREMA URGENTA! (=Oak red alert!) is the title of a Romanian movie from 1973 which talked about the fight between the Nazi army and the Romanian communists from 1944. STEJAR is also the name of a contemporary brand of beer. Any resemblance is fortuitous and unwanted by consumers. ]

Mircea Stelian Radu
acum 15 ani
poate asa o sa avem o mica lupta intre creativi ceva genul Pepsi vs Coca si asa o sa ne bucuram acea parte din creier care se bucura de raul celuilalt..... :)
Daniela Vasile
acum 15 ani
ideea de stejar - putere - potenta e ok

dar lovitura sub centura altei campanii nu

plus ca e de inteles din reclama asta ca "stejar" e de luat ca medicament virtual pt impotenti, de tipul - tragi o dusca si te simti barbat, kiar daca nu mai poti sa fii, mai ales ca iti recomnada sa intri si pe site sa iti spui parerea - haha, asa ca intre barbati!!



Branded


Related ads