Articole care fac referire la Stejar
2025: Nouameapiesă? Peca Ștefan și Cinty Ionescu, într-un road trip (anti)performativ în zece orașe din România
20 de ani de Reload Film. "Suntem ăia despre care nimeni nu vorbește, ăia care nu iau premii, ăia care „nu contăm”, dar care de fapt facem posibil gândul/creația"
Vero Nica: Ținta proiectului CELULAR este să ofere unui număr de 20 de tineri adulți din București și Iași oportunitatea de a participa la crearea unui performance, al cărui conținut artistic să fie generat cu implicarea lor
Spectacol de teatru: Generații - Moștenirea Tăcută, despre impactul experiențelor familiei asupra propriei noastre vieți, premieră în București
Invitație la o călătorie de descoperire a amintirilor noastre de familie prin teatru, storytelling și ateliere de lectură: Generații – Moștenirea tăcută
GMP Advertising și Webstyler semnează campania de lansare a noii beri Ciucaș Malzbier, ediția limitată dedicată festivalului Oktoberfest 2018
Mihai Barsan, despre evolutia brandurilor URSUS Breweries in 2017, titlul Clientul Anului la FIBRA #2 si directiile de viitor
[Pe frontul publishing-ului] Simina Diaconu, Revista de Povestiri: La nivel de Europa Creativa se vorbeste foarte mult de "audience building". Eu cred ca, fara un sentiment de apartenenta la o comunitate, nu se poate
[CV de agentie] Andreea Nemens, GMP: Si frustrarile si dezamagirile fac parte din cultura oricarei agentii. Iar cine spune ca totul e roz, se amageste
Berea Stejar lanseaza Stejarii – o editie cu un ambalaj special dedicata echipei Nationale de Rugby a Romaniei
Kaleidoscope Proximity lanseaza Taskbar, un talent-hub dedicat freelancerilor in cautare de noi provocari
Stefan Chiritescu: Am crezut tot timpul ca a fi planner nu e o functie, ci un rol, pe care il joc si acum la Kaleidoscope Proximity
THE PRACTICE: In 2013 am inceput un proces de reorganizare, cu dezvoltare de noi competente, care se va finaliza in prima parte a lui 2014
Kaleidoscope Proximity: In 2013 am obtinut o crestere a cifrei de afaceri de aproape 14%, pana la aproximativ 2.000.000 EUR
5 proiecte creative de PR de la Bogdan Theodor Olteanu, Mircea Tomescu, Ana Treaba si Catrinel Burghelea
[On the Move] Mihai Barsan il inlocuieste pe Grant McKenzie in pozitia de Vice Presedinte de Marketing al Ursus Breweries
Competitia de scurtmetraje Jameson Empire Done in 60 Seconds si-a desemnat juriul pentru etapa locala











![[On The Move] Laura Andrei se alatura echipei SAB Miller Cehia](https://media.iqads.ro/2013/09/photo-large-26914-cover-410.jpg)


![[Company Life] Diana Klusch si Mihai Barsan despre Ursus Breweries](https://media.iqads.ro/2012/08/photo-large-23938-cover-410.jpg)
![[IQads Kadett] PR Cultural, jobul care te lasa sa te bucuri ca ai cucerit lumea in PR comercial](https://media.iqads.ro/2012/04/photo-large-22905-cover-410.jpg)
![[Training IQads Kadett] Nicoleta Gavrila – Despre PR-ul cultural](https://media.iqads.ro/2012/04/photo-large-22874-cover-410.jpg)









