Saturn Cars - People

de Ciprian Badalan, Art Director Brightness

[Goodby Silverstein & Partners, San Francisco]...un superb spot de imagine. Din cate stiu a luat si Cannes. Orevar.

Cand un spot ma lasa fara cuvinte e greu sa imi revin. Poate pentru ca e unul din acele spoturi in care nu aratam produsul, ci vindem mai mult decat atat. Vindem beneficiul suprem. Iar acesta nu e masina in sine, carcasa frumos designerita sau performantele de viteza. Cel putin nu in cazul Saturn. Muzica care sensibilizeaza, oamenii fragili, un intreg musuroi de furnicute. Uneori amuzant, alteori aparent trist, spotul comunica grija pentru consumator mai presus de cea pentru buzunarul agentului de vanzari.

Cred ca acest spot a avut o mare influenta asupra consumatorilor. In cele mai multe spoturi pentru masini vedem masini, vedem performantele acestora, atat din punct de vedere tehnic cat si estetic. Aici, in schimb, vizionam o poveste despre consumator, despre grija pentru viitorul conducator auto. Implicit, masina creata de Saturn va fi pe masura asteptarilor. Hough!

Volvo plange,
Mananca si plange,
Mananca,
Plange.



Brand

An

2006

Branduri

Pozitii



Branded