BIC - Prank Call

Laurentiu Dinca, Copywriter Grey

Ce ar trebui sa faca un marker permanent? Sa nu se stearga.
Ce e cel mai greu de sters pe lumea asta? Trecutul.

OK. Tragi linie si strategia devine atunci simpla si se impune cu puterea evidentei. Asociezi marker-ul cu trecutul si printr-un silogism ii dovedesti omului ca marker-ul tau "tine".

Iar daca silogismul tau e putin subred si cineva va ridica din spranceana ca semnatura lui Hendrix nu s-a sters inca de pe pieptul unei dame de varsta a treia (vezi printul) ce faci? Bagi o executie haioasa, dai drumul la serotonina si se rezolva. Ca pana la urma toti am vrut candva sa ne scrijelim numele intr-un copac.


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Client

Brand

An

2006

Companii

Branduri

Pozitii



Branded


Related ads