O perioada din interiorul unei campanii cand programul advertiser-ului este suspendat un timp, dupa care se reia campania asa cum se poate vedea model de campanie burst, de exemplu(vezi: Burst Campaign).
A period during a campaign when an advertiser's schedule is suspended for a time, after which it resumes, as seen in a burst laydown pattern for example (see Burst Campaign).




![[Refresh creativ] Adrian Diac: Nu am fost niciodată foarte idealist asupra advertising-ului. L-am înțeles cumva de la bun început ca pe cel mai creativ-BUSINESS de pe piață](https://media.iqads.ro/2023/02/adrian-diac-ogilvy-romania-cover-410.jpg)

![[REC și la podcast] Cristina Petrescu-Ghenea: Vrem să demitizăm diverse trenduri despre ceea ce înseamnă să trăiești și să mănânci sănătos](https://media.iqads.ro/2022/08/reconectat-cover-410.jpg)


![[De dragul artei] Răzvan Pascu: Ce place publicului îți achită facturile. Ce e artă îți îmbogățește publicul](https://media.iqads.ro/2020/02/pjimage7-cover-410.jpg)
![[Weekend Watch List] Munca noastră cea de toate zilele](https://media.iqads.ro/2019/04/pjimage-cover-410.jpg)
![[Noii publicitari] Un muzician, un medic și un arhitect intră într-o agenție de publicitate](https://media.iqads.ro/2018/08/pastel-cover-410.jpg)












