[Refresh creativ] Adrian Diac: Nu am fost niciodată foarte idealist asupra advertising-ului. L-am înțeles cumva de la bun început ca pe cel mai creativ-BUSINESS de pe piață

[Refresh creativ] Adrian Diac: Nu am fost niciodată foarte idealist asupra advertising-ului. L-am înțeles cumva de la bun început ca pe cel mai creativ-BUSINESS de pe piață

Simplu e cel mai greu. Cu acest motto își conduce armata creativă Adrian Diac, Creative Director Ogilvy Romania. Chiar dacă industria a devenit din ce în ce mai mult axată pe cifre și numărat, Adrian nu vrea să lase advertisingul să devină contabilitate, spre binele tuturor. Chiar dacă publicitatea înseamnă în primul rând business și apoi creativitate, e important echilibrul în care nu se pierd niciuna dintre componente. 

”Briefurile sunt ca anu' trecut. Adică mai axate pe numere, lead-uri, vânzări. Asta vine cu provocari evidente pentru ca oamenii de creație nu sunt niciodata doar pragmatici. Sunt, de cele mai multe ori, și idealiști. Dar, din nou, asta e esența jobului”, spune Adrian.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related