Gabriel Branescu (Eikon7): Situatia in momentul acesta este ca nu numai agentia, dar si marketing-ul clientului sunt trimise in camera lor sa se joace "Marca si Comunicarea", in timp ce adultii fac "business". Si bani

Gabriel Branescu (Eikon7): Situatia in momentul acesta este ca nu numai agentia, dar si marketing-ul clientului sunt trimise in camera lor sa se joace "Marca si Comunicarea", in timp ce adultii fac "business". Si bani

Un om cu copywriting-ul in lobul frontal, business-ul in sange si gif-urile in buzunar intra in publicitate pentru ca era nefericit in avocatura. Dupa o doza de "Ogilvy on Advertising", isi dadea seama ca pentru asta e facut si dus a fost in advertising-ul de ani '90.

A fost copywriter, mai apoi director de creatie pe ici, pe colo (Ogilvy & Mather, DDB, TBWA), autor de carti ("Da-mi banii tai. Metoda de copywriting"), profesor (SNSPA, la Comunicare) si antreprenor in comunicare (a fondat agentia badcat_).

Intuiti bine, pe Gabriel Branescu ‎(Head of Branding & Digital Marketing, Eikon7) l-am mai citit in IQads. Pentru pastile ale trecutului, apasati aici;desi poate nu-i chiar momentul sa ridicam batistele spre nas la unison. In schimb, daca alegeti scroll-ul, ne plimbam prin prezent si viitor cu Gabriel, care la inceputul acestui an a devenit oficial parte integranta a proiectului Eikon7, o agentie multinationala cu birouri in Dubai, Pakistan, Romania si Rwanda.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Related