Lansarea unui produs nou pe o piata noua. Strategia variaza in functie de momentul intrarii pe piata al produsului; un produs care intra primul pe piata are un avantaj automat, in timp ce produsele care intra pe piata mai tarziu vor trebui sa demonstreze ca sunt mai bune decat celelalte, mai ieftine si asa mai departe.
The launch of a new product into a new or existing market. A different strategy is required depending on whether the product is an early or late entrant to the market; the first entrant usually has an automatic advantage, while later entrants need to demonstrate that their products are better, cheaper and so on.
























![[Din spatele camerei] Mihai Dragolea, 1st person shooter: Am ajuns intr-un mod amuzant sa semanam cu americanii, sa mergem foarte mult cu masina, sa consumam la greu](https://media.iqads.ro/2019/08/68524332-525780971558551-7117341437510811648-n-cover-410.jpg)

![[Directii de research] Alina Stepan (Ipsos SEE): Desi mult timp "cenusareasa agentiilor", industria de cercetare de piata isi castiga – inca cu greu – locul la masa strategiilor clientilor](https://media.iqads.ro/2018/02/dsc-0780-cover-410.jpg)

![[INSIDER | Business-ul Geometry Global in 2015] Mircea Pascu: Nu cred in agentiile care vin la client cu solutii de crestere de business "gata facute de-acasa"](https://media.iqads.ro/2015/02/mircea-pascu-cover-410.jpg)












