[Directii de research] Alina Stepan (Ipsos SEE): Desi mult timp "cenusareasa agentiilor", industria de cercetare de piata isi castiga – inca cu greu – locul la masa strategiilor clientilor

[Directii de research] Alina Stepan (Ipsos SEE): Desi mult timp "cenusareasa agentiilor", industria de cercetare de piata isi castiga – inca cu greu – locul la masa strategiilor clientilor

In regiunea SEE, Romania este "perla coroanei" cercetarii de piata, aflam de la Alina Stepan (Managing Director, Ipsos SEE); cerintele clientilor sunt complexe si variate, in ultimele perioade crescand si cererile pentru studii strategice, de termen mai lung, precizeaza Alina. Daca ducem sistemul de referinta in occident, Romania cade mai la urma, clientii fiind mai putin "aplecati" catre valorificarea si integrarea rezultatelor din research in businessurile lor. Totodata, e si unul dintre motivele pentru care omul de research va trebui sa iasa tot mai des din zona metodologiilor de cercetare pentru a ajunge sa inteleaga businessul si obiectivele clientului ca, mai departe, sa-i livreze ceva mai mult de o colectie de informatii. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related