Forma de publicitate care utilizeaza, cu precadere, tehnicile de relatii publice (sponsorizare, mecenat), design marketing s.a., in scopul promovarii si consolidarii imaginii de marca, a reputatiei si (re)numelui companiei si personalului. Publicitatea institutionala se practica si atunci cand - urmare a abundentei de marci existente pe piata, produsele firmei se diferentiaza doar in mica masura de oferta concurentei, imaginea de marca institutionala devenind factorul decisiv in succesul comercial al firmei. O companie care se bucura de o buna reputatie pe piata stimuleaza reactii favorabile din partea clientelei fata de oferta sa (primul contact, noi achizitii). V. comunicare institutionala.




![[Creativitate & Tehnologie] Serban Alexandrescu: Creatia AI nu poate avea „accidente”. Accidentele dau sarmul, gustul inconfundabil, personal al „defectelor expresive”](https://media.iqads.ro/2022/09/cover-21-cover-850-cover-410.jpg)
![[Comunicare ca la carte] Dumitru Borțun: Tot timpul transmitem elevilor ceva din noi, le dăm din ce suntem. Ori, dacă profesorii nu sunt curioși, nu pot transmite curiozitate; dacă nu sunt morali, nu pot transmite moralitate](https://media.iqads.ro/2021/12/picture21-cover-410.jpg)
![[Veterani in publicitate] Claudiu Dobrita: A trecut perioada de miere, de pionierat, de haiducie, s-a mai dus din nebunie, din vraja si vrajeala. A devenit o treaba mai serioasa](https://media.iqads.ro/2021/10/pjimage4-cover-410.jpg)


![[În teorie] Aneta Gonța: În toate timpurile, reacțiile studenților m-au ajutat să-mi ajustez conținuturile, să modific, să caut, să cercetez, să nu dezamăgesc](https://media.iqads.ro/2020/10/img-1206-cover-410.jpg)












